به زودی قابلیت Highlights از اسکایپ حذف می شود

به زودی قابلیت Highlights از اسکایپ حذف می شود

قابلیت Highlights اسکایپ با عدم استقبال کاربران مواجه شده و به طور کلی از این اپلیکیشن حذف شد.

به گزارش اکوسیستم، به نقل از دیجیاتو، هیچگاه کپی‌برداری غیر اصولی نتیجه مطلوبی نخواهد داشت. مصداق بارز این موضوع را می‌توانید در تغییر جدید اسکایپ ببینید که به دلیل استقبال ضعیف کاربران از قابلیت Highlights ( که در حقیقت کپی قابلیت استوری‌ اینستاگرام و در اصل اسنپ‌چت بوده)، مجبور شد این ویژگی را از اپ خود حذف کند.

از 30 سپتامبر سال 2018 میلادی (8 مهر ماه سال جاری) قابلیت Highlights از منوی اسکایپ به طور کامل حذف می‌شود، اما تا پیش از فرا رسیدن این تاریخ کاربران می‌توانند از کلیه تصاویر و ویدیوهای بارگذاری شده خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.

به زودی قابلیت Highlights از اسکایپ حذف می شود

در حال حاضر جدیدترین نسخه اسکایپ به شماره ۸/۲۹ در گوگل‌پلی و اپ‌استور منتشر شده که آیکن Highlights را دیگر در آن نمی‌بینید، بلکه در صفحه اصلی اپ فقط سه آیکن چت‌ها، مخاطبین و تماس‌ها دیده می‌شود. اما در کنار این تغییر، مایکروسافت وب‌سایت جدیدی به نام Skype Ideas را راه‌اندازی کرده است برای آنکه بتوانید ایده‌های‌تان در مورد اپلیکیشن را با توسعه‌دهندگان در میان بگذارید.

پیتر اسکیل‌من (سرپرست طراحان اسکایپ) وعده داد که طی ماه‌های آتی بروزرسانی‌های بیشتری برای اپلیکیشن منتشر می‌شوند که تمرکز تمامی‌ آن‌ها برای ارتقای تجربه تماس، چت و بهبود ارتباط با مخاطبین خواهد بود.

همچنین لازم به ذکر است که تغییرات اخیر اسکایپ فقط محدود به اپلیکیشن‌ موبایل آن نیست، بلکه تمام تغییرات به طور همزمان روی نسخه دسکتاپ آن هم اعمال می‌شوند.

    نظرات