بازهم فیلترینگ؛ اینبار فیلترینگ وبسایت‌های فروش بلیط آنلاین

بازهم فیلترینگ؛ اینبار فیلترینگ وبسایت‌های فروش بلیط آنلاین

بر اساس آخرین اخبار، چهار سرویس اسنپ‌تریپ، رسپینا ۲۴، مستر بلیط و سپهر ۳۶۰ فیلتر شدند.

به گزارش اکوسیستم به نقل از پیوست، اسنپ‌تریپ در توییتر خود از فیلترینگ این سرویس طی پنجشنبه شب و بدون هیچ اخطار قبلی خبر داد.

واهاگن سرکسیان (مدریر مارکتینگ سرویس اسنپ‌تریپ) در گفت و گو با پیوست گفت: "این اتفاق پنج‌شنبه شب رخ داده به همین خاطر امکان هیچگونه پیگیری وجود ندارد و ما نمی‌دانیم که دلیل این فیلترینگ چیست. همچنین به دنبال فیلتر سایت، اپلیکیشن اسنپ‌تریپ هم دچار اختلال در ارایه سرویس شده است."

به گفته سرکسیان، احتمال باز شدن این سرویس در برخی سرویس‌های اینترنتی هم به این دلیل است که فیلترینگ به صورت کامل و درست انجام نشده است.

هرچند هنوز دلایل اصلی این فیلترینگ مشخص نیست اما هفته گذشته خبری در خصوص دستور مدیرعامل ایران ایر در مورد متوقف شدن همکاری ایرلاین‌های بزرگ با استارتاپ‌های فعال در حوزه فروش آنلاین بلیط هواپیما منتشر شد. دلیل این قطع همکاری هم گران فروشی سرویس‌های آنلاین فعال در این حوزه اعلام شده بود. به همین دلیل هم جلسه‌ای با حضور مدیران چند شرکت‌ استارتاپی این حوزه با رییس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیرعامل ایران ایر برگزار و در آن جلسه وب‌سایت‌های فروش آنلاین بلیط از اتهام گرانفروشی بلیط تبرئه شدند.

    نظرات