راه اندازی بانکی برای ارائه خدمات بازرگانی به بیت کوین توسط یک تاجر وال استریت

راه اندازی بانکی برای ارائه خدمات بازرگانی به بیت کوین توسط یک تاجر وال استریت

یک تاجر وال استریت با سرمایه گذاری 400 میلیون دلاری قصد دارد اولین بانک بازرگانی ارائه دهنده خدمات به بیت کوین و سرمایه گذاری برپایه بلاک چین را راه اندازی کند.

به گزارش اکوسیستم، نشریه بلومبرگ اعلام کرد که مایکل نوواگراتز (تاجر میلیاردر وال استریت) از برنامه خود برای راه اندازی یک بانک کاملا بازرگانی که مختص به ارزهای رمزنگار و سرمایه گذاری بر پایه بلاک چین است، خبرداد و اعلام کرد: هدف از تاسیس این بانک، قرار گرفتن آن در فهرست بورس کشور کانادا است.

در راستای کمک به راه اندازی این بانک، نوواگراتز در حال افزایش عرضه اولیه سهام شرکت خود یعنی گلکسی دیجیتال به ۲۰۰ میلیون دلار است. شرکت دیجیتال گلکسی در حوزه‌هایی مانند تجارت، سرمایه گذاری، مدیریت دارایی و مشاوره فعالیت دارد. براساس آنچه منابع آگاه اعلام کرده‌اند، این اقدام تاجر وال استریت مانند فعالیت ارز رمزپایه بانک گلمن ساچ خواهد بود.

در حال حاضر راه اندازی بانک بازرگانی بزرگ‌ترین پروژه در بحبوحه تب ارزهای رمزنگاری شده به حساب می‌آید. این سرمایه گذار میلیاردر پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۹ میلادی به حدود ۴۰ هزار دلار برای هر واحد می‌رسد و از آنجا که پس از بحران مالی جهان در سال ۲۰۰۸ اعتماد سرمایه گذاران به موسسات مالی کم شده است، آنها ترجیح می‌دهند روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند.

    نظرات