خرید فیلم و محتویات ویدیویی از طریق کافه بازار

با وجود حضور سرویس‌های محبوبی مثل نت فلیکس یا آمازون، دو فروشگاه اپ استور و گوگل پلی قابلیتی را فراهم کرده‌اند تا کاربران بتوانند مستقیما فیلم‌ها یا محتویات ویدیویی که می‌خواهند را این مارکت‌ها خریداری کرده و برای همیشه در اکانت خود نگه دارند و هر وقت که خواستند آن‌ها را تماشا کنند.

به گزارش اکوسیستم به نقل از دیجیاتو، به‌نظر می‌رسد که کافه بازار هم به زودی همین سیاست را پیش خواهد گرفت. محبوب‌ترین مارکت اندرویدی ایران در جدیدترین نسخه خود (۷.۱۸.۶) امکان میزبانی ویدیو را به قابلیت‌های خود اضافه کرده و رسما وارد عرصه محتویات ویدیویی شده است. بنابراین دارندگان دیوایس‌های اندرویدی قابلیت این را خواهند داشت تا فیلم‌ها یا ویدیوهای مختلف را از این فروشگاه خریداری کنند.

البته هنوز این قابلیت کاملا فعال نشده و به تدریج شاهد حضور آن در فروشگاه خواهیم بود. اما با توجه به توضیحات بروزرسانی جدید بازار، کاربران می‌توانند کیفیت ویدیو را به دلخواه عوض کرده و برای فیلم‌ها زیرنویس بگذارند. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه زمانی بخش فیلم بازار از مرحله آزمایشی خارج می‌شود.

بد نیست بدانید میزبانی ویدیویی تنها تغییر کافه بازار ۷.۱۸.۶ نبود و به همراه آن صفحه «برنامه‌های من» به «بازار من» تغییر نام داده و صفحه جدیدی به اسم آخرین فیلم‌های مشاهده شده را در اپ شاهد هستیم. نسخه جدید کافه بازار را هم اکنون از خود اپلیکیشن این فروشگاه می‌توانید دانلود کنید.

    نظرات