فریلند

فریلند

روز پنجشنبه ۲۲ شهریور ماه رویداد جالبی به اسم فریلند(freeland) در منطقه آزاد به همت استارت آپ پونیشا(ponisha)‌برگزار شد که کافه کادو هم آنجا غرفه داشت.
فریلنسینگ(freelancing)
فریلنسری یا خوداشتغالی در واقع به معنی این هستش که شما از راه دور و بر اساس سفارش برای مشتریان کار انجام بدهید.شما اگر مترجم، برنامه نویس، تصویر ساز یا عکاس باشید، می توانید در پلتفرم های فریلنسری مثل ponisha.com ثبت نام می کنید و مشتریان جدید کنید و به قولی رییس خودتون باشید و از این راه کسب در آمد کنید.اگر احتیاج به اطلاعات بیشتر دارید میتونید کتاب زیر رو بخونید.

معرفی کتاب کافه کادو پلتفرم فریلنسری صنایع دستی
کافه کادو از هنرمندان فعال در حوزه صنایع دستی و دست آفریده های ایرانی ، اجتماعی ساخته که می توانند محصولات مورد نظر و علاقه خود را در منزل یا در کارگاه بسازند و با استفاده از بستر کافه کادو آن ها را به فروش برسانند.

امروزه پلتفرم های فریلنسینگ، بستر هایی هستند برای ایجاد اقتصادی پویا تر که با کمک آن ها می توان به جنگ بی کاری رفت. نکته حائز اهمیت در استفاده از این بستر ها مهارت افراد است. شما هرچه در رشته خود ماهرتر و کار آزموده تر باشید مطمئناً محصول و خدمتی بهتر و با کیفیت تر عرضه خواهید کرد که نهایتاً منجر به فروش بیشتر خواهد شد.

تیم کافه کادو فریلند در منطقه آزاد
فریلند یک اتفاق فوق العاده در جامعه استارت آپی ایران بود. بیش از ۷۰۰ نفر فعال این اکوسیستم از ده ها شهر کشور به این رویداد که در منطقه آزاد انزلی و در ساحل دریای خزر برگزار شد آمدند و گفتند و شنیدند و با یکدیگر آشنا شدند.

منطقه آزاد انزلی

کافه کادو

فریلند

چنین رویداد هایی که تمرکز را از تهران خارج کرده و به سایر شهر ها می برد قطعاً برای اکوسیستم استارت آپی کشور خوش یمن خواهد بود

لینک اصل خبر در سایت کافه کادو

    منبع خبر

    کافه کادو

    کافه کادو

    مارکت پلیس (MarketPlace) صنایع دستی ایرانی

    نظرات