ابزارهایی برای مدیریت کارها به‌صورت گروهی

ابزارهایی برای مدیریت کارها به‌صورت گروهی

استارت آپ، اهداف و ایده‌های بسیاری را همراه خود دارد. این روزها نیز استارت آپ ها به دنبال برنامه و ابزاری مناسب با نیازهای خود برای مدیریت کارها به‌صورت گروهی هستند.

اکوسیستم – بدون شک یک استارت آپ، دارای اهداف و ایده‌های بسیاری است. ازاین‌رو نمی‌توان از اهمیت برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی در مدیریت غافل ماند؛ زیرا با رشد ناگهانی یک گروه کوچک در استارت آپ اجتماعی، سازمانی و ارتباطی عملکرد گروه نیز حائز اهمیت می‌شود.

باید با افراد مختلف در هر نقطه‌ای از دنیا در ارتباط بود. به همین منظور اپلیکیشن های بسیاری برای مدیریت پروژه هستند که هرکدام دارای ویژگی‌هایی می‌باشند. انتخاب اپلیکیشن مناسب از میان انبوه اپلیکیشن هایی که به دلیل تنوع بسیار زیاد وجود دارد، کار نسبتاً سختی است.

به‌منظور سهولت در انتخاب اپلیکیشن مناسب مطابق با نیازهای خود، در زیر پنج‌ نمونه از محبوب‌ترین آن‌ها معرفی‌شده است. هرکدام از این اپلیکیشن ها دارای قابلیت plug-and-play جالبی برای رفع نیاز استارت آپ می‌باشند.

Trello

Trello ابزاری است برای برنامه‌ریزی کارها. این برنامه به دلیل استفاده از روش Kanban Boards برای برنامه‌ریزی و انجام کارها در مدیریت پروژه به‌صورت تیمی مانند مدیریت سایت بسیار پرکاربرد است.

یکی دیگر از ویژگی‌های Trello این است که شما می‌توانید با drag-and-drop هر آنچه جزو کارهای شما است از قبیل عکس، متن از Slack و Google Docs به آن انتقال دهید.

به گفته Dan Skaggs مؤسس شرکت One Thing Marketing: «یکی از ویژگی‌های Trello سهولت در استفاده از آن است»

وی افزود: «همچنین برای مدیریت پروژه به‌صورت تیمی نیز اعضا گروه می‌توانند به‌وسیله آن با یکدیگر در ارتباط باشند».

Quire

اگر به دنبال ابزاری برای یادداشت سریع ایده‌های مهم هستید، Quire را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با این برنامه می‌توانید ایده‌ها و کارهای خودتان را بر اساس درجه اهمیت یادداشت کنید.

ازجمله ویژگی‌های Quire که بر روی سیستم‌عامل iOS نصب می‌شود، رابط کاربری منحصربه‌فرد آن است که کاربر می‌تواند در هر زمان و در هر مکان، ایده‌ها و کارهای خود را در آن وارد کند. علاوه بر آن، ویژگی که این ابزار را از بقیه متمایز می‌کند استفاده از دوربین موبایل برای ثبت ایده‌ها است. به این طریق می‌توانید با عکس گرفتن برخی از ایده‌های خود را ثبت کنید.

Smartsheet

Smartsheet یکی از بهترین ابزار همکاری در کارهای تیمی است. این ابزار برای کسانی که نیز علاقه‌مند به استفاده از برنامه Excel می‌باشند توصیه می‌شود که محیط ساده آن برای انجام کارهای تیمی مناسب است.

Asana

Asana ابزاری است که به‌وسیله آن می‌توان به‌راحتی کارها را مدیریت کرد. برای استارت آپ هایی که به دنبال برنامه‌ای برای مدیریت کارهای خود هستند Asana بهترین گزینه است. Asana ابزاری پیشرفته برای مدیریت کارها است که دارای عملکرد بالا و هماهنگ است.

همچنین به‌وسیله آن می‌توان کارها را بر اساس روزهای تقویم سازمان‌دهی و مدیریت کرد. علاوه بر این نیز شما می‌توانید کارها را بر اساس ایمیل‌های خودتنظیم کرد.

Zoho

Zoho برنامه‌ای است که تمام برنامه‌های موردنیاز استارت آپ را یکجا در خود جای‌داده است. ویژگی‌های متعدد Zoho آن‌قدر است که استارت آپ را از کار کردن با دیگر ابزار بی‌نیاز می‌کند.

به‌وسیله Zoho شما علاوه بر مدیریت کارها، امکان دسترسی به مخاطبین، ایمیل‌ها، اسناد و کارها رادارید.

    نظرات