هاب بوک “اجرای ناب” با “علیرضا کاظمی نیا”

هاب بوک “اجرای ناب” با “علیرضا کاظمی نیا”

هاب بوک رویدادیست مرتبط با کتاب های کسب و کارهای نوپا. در این رویداد کارآفرینانه از مولف یا مترجم کتاب برای گفتگویی عمیق درباره محتوای کتاب دعوت خواهیم نمود. به این وسیله سعی داریم بهترین کتابهای حوزه کارآفرینی را به علاقه مندان معرفی کنیم و فرصتی باشد برای به اشتراک گذاری تجربیات ارزشمند صاحب نظران و فعالان در این زمینه.

میهمان ما در برنامه این ماه، آقای علیرضا کاظمی نیا، مترجم کتاب اجرای ناب بودند. این برنامه، با صحبت در مورد اهمیت خواندن کتاب مناسب، توسط آقای سید محمد موسوی، میزبان برنامه، آغاز شد.

این کتاب برای کارآفرینانی که میخواهند محصول جدیدی را بسازند، یا محصولی دارند که میخواهند احتمال موفقیت خود را افزایش دهند، مناسب است.

امروز زمان مناسبی برای خلاقیت و نوآوری است. امروزه عصر ساختن محصولات جدید و ارائه خدمات نو است، ولیکن تمام این محصولات و خدمات موفق نخواهند بود. این عدم موفقیت به دلیل ناتوانی ما در طراحی محصول نیست بلکه دلیل اصلی آن هدر دادن منابع ارزشمند مثل پول، زمان و انرژی است. آنچه یک کارآفرین نیاز دارد یک فرایند سیستماتیک برای اعتبار سنجی ایده های جدید با سرعت و بالابردن شانس موفقیت است. کتاب اجرای ناب (Running Lean) همین فرایند سیتماتیک را به علاقه مندان و کارآفرین ها آموزش میدهد.

این کتاب روندی گام به گام به شما ارائه می دهد تا بتوانید از ایده اولیه خودتان شروع کرده و لایه لایه ریسک های مختلف را برطرف بکنید.

آقای کاظمی نیا همچنین همبنیانگذار استارتاپ ناریبو هستند که یک سامانه جمع سپاری ترجمه است که اخیرا سیداستارز اصفهان را تصاحب کرده نموده. در این رویداد این استارتاپ نیز مورد بررسی قرار گرفت.

برای دانلود کتاب اینجا را کلیک کنید و از کد تخفیف hubbook برای تهیه کتاب اجرای ناب استفاده کنید.

لینک اصل خبر در سایت اصفهان هاب

    منبع خبر

    اصفهان هاب

    اصفهان هاب

    مرکز نوآوری در قالب فضای کار اشتراکی و شتابدهنده‌ی عمومی فعال در حوزه فناوری اطلاعات

    نظرات