سومین دوره شتاب دهی مرکز نوآوری فرهنگی امید برگزار می‌شود

سومین دوره شتاب دهی مرکز نوآوری فرهنگی امید برگزار می‌شود

با حمایت ستاد توسعه فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی؛

سومین دوره شتاب دهی مرکز نوآوری فرهنگی امید برگزار می‌شود

thum-۳d۶۷۷۲۱۵۴۳۰۵۵۳۲b۵۷۶-omid ۱۱۶۱۵۴ با حمایت ستاد توسعه فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی؛ فراخوان سومین دوره شتاب دهی مرکز نوآوری فرهنگی امید، با ماموریت حمایت از کسب‌وکارهای نوپای فرهنگ بنیان، در بستر تجاری‌سازی ایده‌های نوآورانه و در زمینه تولید محصولات و ارائه خدماتِ موثرِ چندرسانه‌ای آغاز شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ به منظور پاسداشت چهلمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی؛ با حمایت ستاد توسعه فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی؛ فراخوان سومین دوره شتاب دهی مرکز نوآوری فرهنگی امید، با ماموریت حمایت از کسب‌وکارهای نوپای فرهنگ بنیان، در بستر تجاری‌سازی ایده‌های نوآورانه و در زمینه تولید محصولات و ارائه خدماتِ موثرِ چندرسانه‌ای آغاز شد.
بر اساس این گزارش؛ مرکز دانش‌بنیان امید به عنوان نخستین شتاب‌دهنده فرهنگی رسانه‌ایِ دارای مجوز رسمی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ با برگزاری رویدادهای ترویجی و دوره‌های   شتاب دهی آغاز کرد. این مرکز به دنبال ایجاد افقی روشن برای زیست‌بوم صنایع خلاق و فرهنگ بنیان ایران است.

گفتنی است، فعالیت محوری این مرکز، شناسایی، توانمندسازی، تربیت، شبکه‌سازی و سرمایه‌گذاری بر سرمایه‌های مستعدِ جوان، در قالب گروه‌های نوپای خلاق و تلاش برای توسعه و تبدیل آن‌ها به موسساتی مستقل، پایدار و مولد محتوا است.

به همین منظور از کلیه افراد و تیم‌های دارای ایده یا محصول در حوزه‌های تولید محصولات چندرسانه‌ای همچون فیلم مستند و داستانی، انیمیشن، بازی‌های دیجیتال، موشن گرافیک، نماهنگ، واقعیت افزوده  مجازی (AR  VR)، عرضه و فروش محصولات چندرسانه‌ای در قالب وبسایت، اپلیکیشن، شبکه‌های اجتماعی، توزیع فیزیکی، کمپین‌سازی و همچنین سرویس‌های مربوط به محتوای چندرسانه‌ای و ویدئوی درخواستی(VOD) و دیگر حوزه‌های صنایع فرهنگی جهت حضور در این مرکز دعوت به عمل می‌آید.

بر همین اساس، علاقه‌مندان آگاه باشند که ایده فرهنگی رسانه ای آن‌ها حمایت می‌شود، لذا اگر ایده فرهنگی رسانه ای دارید و برای تجاری‌سازی ایده نیازمند مربی، امکانات، تجهیزات، سرمایه مادی و ... هستید، همین الان ثبت‌نام کنید.
بر اساس این گزارش؛ علاقه‌مندان می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام و ارائه طرح برای شرکت در دوره سوم شتابدهی این مرکز، می‌توانند به وب سایت مرکز نوآوری فرهنگی امید به آدرس www.innomid.ir مراجعه کنید.

لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد واحدهای فناوری علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد

    منبع خبر

    مرکز رشد واحدهای فناوری علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد

    مرکز رشد واحدهای فناوری علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد

    مرکز رشد واحدهای فناوری علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد یک مرکز رشد در شهر مشهد می باشد

      نظرات