راه اندازی کسب و کارهای کوچک و نوپا بخشی از فعالیت های دانشگاه آزاد

راه اندازی کسب و کارهای کوچک و نوپا بخشی از فعالیت های دانشگاه آزاد

حبیب‌الله آراسته راد (رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان) اعلام که راه اندازی کسب و کارهای کوچک و شرکت‌های نوپا ماموریت ویژه این باشگاه است.

به گزارش اکوسیستم، آراسته ‌راد با اشاره به این موضوع که باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان راه اندازی کسب و کارهای کوچک و شرکت‌های نوپا را در دستور کار خود دارد، بیان کرد: این امر با شناسایی صنعت، توانمندی‌ها و نخبگان هر استان در دانشگاه آزاد اسلامی محقق خواهد شد.

وی با خاطر نشان کردن اینکه هم افزایی دولت، صنعت و دانشگاه باعث رشد و پیشرفت کشور خواهد شد، گفت: دانشگاه آزاد از نظر امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی توانمند و غنی است و می‌تواند در حوزه‌های مختلف با صنعت ارتباط برقرار کند و نیازمندی‌های آنها را رفع نماید.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، حذف بوروکراسی‌های غیر ضروری و رفع موانع موجود از سر راه پژوهشگران و محققان را از وظایف این باشگاه دانست و ادامه داد: سعی می‌کنیم مسیر فعالیت‌های پژوهشی برای پژوهشگران هموار شود.

وی با اشاره به حمایت جدی دانشگاه آزاد اسلامی از نخبگان، تاکید کرد: این دانشگاه وظیفه خود می‌داند که در جهت رفع مشکلات مردم و کشور، از نخبگان صاحب ایده حمایت و پشتیبانی کند.

آراسته راد ضمن تاکید بر راه اندازی کسب و کارهای کوچک و شرکت‌های نوپا توسط دانشگاه آزاد اسلامی، اضافه کرد: سعی داریم با شناسایی صاحبان محصول اولیه و جذب ایده‌های کارآفرینی و خلاقانه، اقدام به راه اندازی استارتاپ‌های کوچک و شرکت‌های نوپا کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: کسب و کارهای کوچک قسمتی از فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی به منظور توسعه و گسترش فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی و همچنین افزایش درآمدهای غیرشهریه‌ای است.

    نظرات