سرپرست پارک زیست فناوری خلیج فارس: تکمیل زیرساختهای پارک در جهت توسعه و پیشرفت شرکتها در شرایط فعلی از مهمترین اهداف ما است.

سرپرست پارک زیست فناوری خلیج فارس: تکمیل زیرساختهای پارک در جهت توسعه و پیشرفت شرکتها در شرایط فعلی از مهمترین اهداف ما است.


به گزارش روابط عمومی پارک زیست فناوری خلیج فارس: در نشست مشترک سرپرست پارک زیست فناوری خلیج فارس و شرکتهای مستقر در پارک مشکلات فناوران و شرکتهای دانش بنیان در زمینه های مختلف از جمله تکمیل زیرساختهای پارک، تسریع در روند صدور مجوزها، نحوه جذب سرمایه گذاران خارجی بررسی شد.

دکتر علی فتی سرپرست پارک در اشاره به ظرفیتهای پارک گفت: در شرایط موجود سرعت بخشی در تکمیل زیرساختهای پارک به منظور حمایت از شرکتها از اهمیت بالایی برخوردار است و از آنجا که تکمیل این زیرساختها یکی از عوامل تاثیر گذار در روند رشد و فعالیت شرکت ها است و با نگاه مثبتی که روی این قضیه داریم امیدواریم این مساله حل و سرعت بیشتری به خود بگیرد.

ایشان نیز با تاکید بر رفع موانع پیش روی شرکتها در پارک گفت: با تشکیل سلسله جلسات هم فکری  با حضور شرکتها و گسترش همکاری مابین پارک، فناوران و افراد صاحب ایده می توان مشکلات پیش روی شرکتها را مطرح و زمینه حل آنها را فراهم نمود.

وی در عین حال گفت: شرکتها اگر در روند اداری به مشکل بر می خورند می توانند پیشنهادات خود را مطرح نمایند تا مورد بررسی قرار گیرد.

ایشان افزود: ما آمادگی داریم شرایطی را فراهم نماییم تا با برنامه ریزی های منظم،کارگاههای آموزشی برای افراد صاحب ایده برگزار گردد که می تواند فرصت بسیار خوبی برای نقش آفرینی شرکتها در پیش برد اهدافشان باشد.

لینک اصل خبر در سایت پارک زیست فناوری خلیج فارس (قشم)

    منبع خبر

    پارک زیست فناوری خلیج فارس (قشم)

    پارک زیست فناوری خلیج فارس (قشم)

    پارک زیست فناوری خلیج فارس (قشم) یک پارک علم و فناوری در شهر قشم می باشد

      نظرات