می‌گما شنیدی می‌گن که…

می‌گما شنیدی می‌گن که…

موتورهای جست‌وجو در فضای آنلاین یکی از مهم‌ترین ابزارهای قدرتمند در زمینه بازاریابی دیجیتال به شمار می‌روند که خصوصا در بازخوانی نظرات مشتریان و شکل‌دهی به بازاریابی کلامی دیجیتال بسیار تاثیرگذاتر هستند. سخنان مشتریان در گذشته در روند بازاریابی تاثیر زیادی داشته است، به طوری‌که بازاریابی دهان به دهان یکی از رویکردهای مهم به شمار می‌رفت. شایان ذکر است که اهمیت این روند در دوران جدید نیز حفظ شده ‌و در عصر دیجیتال نیز این کلمات در جایگاه مدرن خود ایستاده‌اند و به نوعی بازاریابی کلامی در فضای آنلاین رقم خورده است. انفجار کلام در عصر دیجیتال اگر در گذشته‌ای نه‌چندان دور دو همسایه در کنار هم می‌نشستند و از کیفیت پودر لباسشویی که از مرکز خرید محل خود تهیه کرده‌ بودند، حرف می‌زدند و به نوعی نیز یک بازاریابی کلامی را شکل می‌دادند، امروز به همت فناوری دیجیتال، نظرات کاربران اینترنتی در مدت زمان کوتاهی به کوهی عظیم تبدیل ...

متن کامل خبر در سایت هفته نامه شنبه

    منبع خبر

    هفته نامه شنبه

    هفته نامه شنبه

    هفته نامه شنبه یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات