شکست خوردیم؛ چون هیجانزده بودیم
شما بهصورت اختصاصی روی حوزه پوستوزیبایی کار کردید. چقدر مهم است که استارتاپهای سلامت به صورت اختصاصی روی یک حوزه کار کنند؟ بازار سلامت خیلی بزرگ و پیچیده است. برای موفقیت در این بازار به تمرکز بالایی نیاز است. از طرفی، هر بخشی از این بازار آمار و ارقام جالبی دارد که کار روی آن را جذاب میکند. مثلاً در تهران بازار پوستوزیبایی سالانه دو میلیون مراجع حضوری دارد. اگر حق ویزیت را ۵۰هزار تومان حساب کنیم، تنها در زمینه ویزیت گردش مالی بزرگی دارد. ضمن اینکه بازار پوستوزیبایی دارای اپریشنهای متعدد و گوناگونی است. این بازار به دلیل حق ویزیتهای ۵۰هزار تومانی و عملهای زیبایی چند ده میلیون تومانی بسیار بزرگ است. ضمن اینکه بازار لوازم آرایشی و مراقبت و بهداشتی را هم باید بخشی از این بازار حساب کرد. البته ما روی بخش بارداری و ۲۵میلیون خانم که جامعه هدفمان بودند هم کار کردیم. باید هزینه بهداشت و ...
متن کامل خبر در سایت هفته نامه شنبه
نظرات