بازدید معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از مرکز رشد فناوری نیشابور

بازدید معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از مرکز رشد فناوری نیشابور


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، روز شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ همزمان با روز گرامی داشت خیام نیشابوری، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور و جمعی از معاونین، مشاوران و مدیران استانی از مرکز رشد فناوری نیشابور بازدید کردند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور، در بازدید از این مرکز و  شرکت‌ها و واحدهای فناور مستقر در آن از نزدیک با محصولات، خدمات و دستاوردهای فناورانه این شرکت‌ها آشنا شدند و برحمایت ویژه از این شرکت‌ها تاکید داشتند.

دکتر ستاری، همچنین ضمن بازدید از ساختمان نوآوری، مرکز رشد فناوری نیشابور و مشاهده میزان پیشرفت فیزیکی این مرکز، با تامین اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی تکمیل بخش میانی ساختمان چند مستاجره و احداث فضای پایلوت کارگاهی این مرکز رشد موافقت نمود.

همچنین خاطر نشان می‌نماید معاون علمی و فناوری رییس جمهور، اولین آزمایشگاه گوهر شناسی با نگاه ویژه به درجه بندی فیروزه نیشابوری را که توسط کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار جواهرات و سنگ‌های قیمتی ایران در مرکز رشد فناوری نیشابور مستقر و راه اندازی شده است، را  نیز افتتاح نمود.

همچنین دکتر رضا قنبری ، رییس پارک علم و فناوری خراسان در این دیدار ضمن ابراز  خرسندی از حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور و هیئت همراه، در مرکز رشد فناوری نیشابور، این مرکز رشد را یکی از مراکز رشد موفق پارک علم و فناوری خراسان برشمرده و به ارایه نکاتی در خصوص نحوه حمایت‌های پارک علم و فناوری خراسان از شرکت‌ها و واحدهای فناور مستقر در این مرکز پرداخت.

رییس پارک علم  و فناوری خراسان با توجه به اقدامات، فعالیتها و دستاوردهای مرکز رشد فناوری نیشابور بعنوان نماینده پارک علم و فناوری خراسان در این شهرستان و با اشاره به ضرورت توسعه همه جانبه این مرکز در شهرستان نیشابور با توجه به ظرفیت و تعدد بالای درخواستهای موجود برای جذب ، پذیرش واستقرار در این مرکز رشد، خواستار تامین اعتبار احداث و توسعه فضاهای پایلوت کارگاهی و نیز تکمیل بخش میانی ساختمان چند مستاجره  مرکز رشد نیشابور و تجهیز این فضاها گردید.

همچنین معاون علمی رییس جمهور با حضور در شهرک صنعتی خیام نیشابور، از دو شرکت دانش بنیان ماشین سازی شرق صنعت نیشابور، از شرکتهای عضو در مرکز رشد فناوری نیشابور و شرکت دانش بنیان متالورژی پودر خراسان نیز بازدید نمودند.

گفتنی است در این بازدید  دکتر حمید گرمابی و خانم هاجر چنارانی نمایندگان محترم مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی ، دکتر غلامحسین مظفری مدیرعامل منطقه آزاد کیش و نماینده ادوارمجلس شورای اسلامی ، رییس بنیاد ملی نخبگان خراسان رضوی ، و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استانی و شهرستان نیشابور حضور داشتند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات