قدمی بزرگ بهسوی شفافسازی قیمت خودرو
رضا اربابیان، مدیرعامل شیپور، درباره چگونگی راهاندازی این سرویس مشترک گفت: «سال ۹۰، نخستین هدف ما جهت تاسیس شیپور رقمزدن معاملات شیرین برای مردم بود. از سال گذشته تلاش کردیم تا در زمینه خودرو تخصصیتر عمل کنیم و نیاز مردم به شفافیت را در بازار مغشوش خودرو برطرف کنیم و برایشان امنیت روانی ایجاد کنیم. با استفاده از هوش مصنوعی و مهندسی اطلاعات توانستیم قیمت خودروها را مشخص کنیم. پیش از عید همکاریمان با همراهمکانیک آغاز شد و طی مذاکراتمان، به ارائه دو محصول جدید رسیدیم: نخست، کارشناسی سلامت خودرو. هر خودرو در ۱۵۰ تا ۲۰۰ مورد معاینه میشود و ورقه کارشناسی در سایت شیپور برای مخاطبان قابل رویت خواهد بود. این رویه با یک برند در تهران به شکل آزمایشی آغاز شده و در چند روز آینده به زودی برای همه برندها فعال می شود. دوم اینکه سیستم استعلام قیمت خودرو برای همه خودروها از این هفته در سایت ...
متن کامل خبر در سایت هفته نامه شنبه
نظرات