نبود رسانه برای تبلیغات، مهمترین مشکل استارتاپ‌های حوزه کتاب

مدیرعامل موسسه خانه کتاب اظهار داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجری اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات است و آن را در دست اجرا دارد و در حوزه شفاف سازی نیز وزارتخانه و موسسات تابعه پیشتاز هستند. بنابراین به جز اطلاعاتی که امکان انتشار آن وجود ندارد مابقی در دسترس عموم قرار می گیرد. در جشنواره ها و مسابقه هایی که خانه کتاب برگزار می کند استارتاپ ها می توانند مشارکت و همکاری داشته باشند. نیکنام حسینی پور ادامه داد: با صدا و سیما مذاکرات خود را برای معرفی فعالیت های استارتاپ های حوزه کتاب آغاز می کنیم. می توانیم جلسه ای با رادیو فرهنگ داشته باشیم. همچنین با استفاده از ظرفیت خبرگزاری کتاب ایران به عنوان تنها خبرگزاری تخصصی در حوزه کتاب می توانیم در معرفی استارتاپ ها اقداماتی انجام دهیم. وی افزود: برای در اختیار گذاشتن اطلاعات و داده های خانه کتاب تابع هیات مدیره ...

متن کامل خبر در سایت مدیر اینفو

    منبع خبر

    مدیر اینفو

    مدیر اینفو

    مدیر اینفو یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات