استارت‌آپ ویکند"ارتقاء سطح کیفیت زندگی در خانواده‌ها با استفاده از فناوری" خاتمه یافت

استارت‌آپ ویکند"ارتقاء سطح کیفیت زندگی در خانواده‌ها با استفاده از فناوری" خاتمه یافت

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، در این رویداد که به همت استانداری گلستان، پارک علم و فناوری و اداره کل ثبت احوال استان در محل دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد، تعداد ۱۱۵ نفر از ایده‌پردازان، کارآفرینان و علاقه‌مندان به حوزه استارت‌آپی به مدت سه روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دکتر آیدانی، معاون پارک، مهم‌ترین هدف از برگزاری این رویداد را ایده‌پردازی، تزریق امید به جامعه استارت‌آپی و در نهایت ایجاد یک شبکه گسترده استارت‌آپی در استان گلستان عنوان کرد.

وی تداوم به این شبکه‌سازی گسترده را نیازمند فراهم نمودن بسترهایی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر بسترهای این مهم فراهم شده است که از مهم‌ترین آن می‌توان به تشکیل گروه " همفکر" و "خوشه فناوری پارک علم و فناوری گلستان" اشاره کرد که در حال حاضر در مرکز نوآوری پارک مشغول فعالیت هستند که قطعا ایده‌های شما که در این رویداد مطرح شد در آنجا می‌تواند بازپروری و به نتیجه برسد.

دکتر آیدانی در ادامه ضمن تشکر ویژه از تمامی حامیان برگزاری این رویداد، خاطرنشان ساخت: بدون شک تاکنون برگزاری رویداد استارت‌آپی به این شکل در مدت زمانی کمتر از دو هفته بی‌سابقه بوده و این مهم جز با همت و جدیت مسئولان استانی امکان‌‎پذیر نبود.

گفتنی است در پایان این مراسم، ضمن تقدیر و تشکر از هیئت داوران، منتورها و تیم اجرایی برگزاری این رویداد، به تیم های اول، دوم و سوم به ترتیب مبالغ ۳۰ میلیون ریال، ۲۰ میلیون ریال و ۱۰ میلیون ریال اهداء و مقرر شد این سه تیم به عضویت مرکز رشد پارک علم و فناوری گلستان درآمده و از حمایت‌های این مرکز بهره‌مند گردند.

همچنین هفت تیم دیگر برتر این رویداد در اولویت پذیرش و استفاده از حمایت‌های پارک علم و فناوری گلستان قرار خواهند گرفت.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

      منبع خبر

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

        نظرات