نشست سه تن از مسئولان دانشگاه صدا و سیما با مسئولان دانشکده بهداشت

نشست سه تن از مسئولان دانشگاه صدا و سیما با مسئولان دانشکده بهداشت

شرح : گروه آموزش بهداشت و ارتقای سلامت دانشکده در تاریخ۱۳۹۸/۳/۱  میزبان سه تن از مسئولان دانشگاه صدا و سیما به منظور عقد تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاهی بودند. این جلسه با حضور آقایان دکتر نظری رئیس دانشکده صدا و سیما، دکتر شاکری نژاد معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما و دکتر حسام پور مدیر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه صدا و سیما در سالن هم اندیشی دانشکده برگزار گردید. میزبانان جلسه آقایان دکتر یاراحمدی ریاست دانشکده، دکتر وفا معاون پژوهشی دانشکده و دکتر اسرافیلی معاون اداری و مالی دانشکده به همراه سرکارخانم ها دکتر صلحی مدیر گروه آموزش بهداشت و ارتقای سلامت، دکتر دهداری عضو هیات علمی گروه آموزش بهداشت و ارتقای سلامت و دکتر فاطمه سادات حسینی بهارانچی مشاور رئیس و مسئول روابط عمومی دانشکده بودند.
در این جلسه درباره تفاهم نامه فی مابین به منظور همکاری در ساخت و تولید محتوا، اپلیکیشن، ویدئوهای آموزشی در حوزه سلامت، کارآموزی، و برگزاری دوره های مشترک جهت ارتقای سطح علمی و عملی دانشجویان و نیز نیازسنجی به منظور تعیین نیازهای فن آورانه تبادل نظر صورت گرفت.

در ادامه درباره متن اولیه تفاهم نامه گفتگو شد و مقرر شد نمایندگان از دو دانشگاه جهت نهایی کردن تفاهم نامه و بازدید از دانشگاه صدا و سیما هماهنگی های لازم را به عمل آورند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران

    پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران یک پارک علم و فناوری در شهر تهران می باشد

      نظرات