مشکلاتی که مانع توسعه استارتاپهای پسماند میشوند
به گزارش تجارتنیوز، مسعود امیری یک فعال استارتاپی در حوزه جمع آوری پسماند است. او درباره رویکردی که فعالان این حوزه با آن به جذب کاربر مشغول هستند، میگوید: در بحث مشارکت مردمی در دنیا از چند رویکرد بهره گرفته میشود که دو ریکرد غالب تشویقی و تنبیهی است. در حال حاضر با توجه به وضعیت اقتصادی که در کشور وجود دارد ما با رویکرد تشویقی و ابزارهای تکنولوژی محور سعی در جذب مخاطبان به سمت موضوع تفکیک زباله از مبدا داریم. او میگوید که برای آشنایی مخاطبان در مناطق پرتردد و پررفتوآمد در شهر تهران قرار میگیرند و به افراد آگاهی میدهند. او ادامه میدهد: به واسطه آشنایی مردم با اپلیکیشن بسیاری از کاربران استقبال خوبی از خود نشان دادند و حتی آن بخشی که تا پیش از این تفکیک انجام نمیدانند به دایره افرادی که زباله را تفکیک میکنند، پیوستهاند. او تاکید میکند: از ابتدا هزینه مارکتینگ زیادی ...
متن کامل خبر در سایت تجارت نیوز
نظرات