چگونه استارتاپ اینترنت اشیا موفقی بسازید
شناخت مشتریان بسیار مهم است تاکنون با اتصالات اینترنتی مواجه شدهاید؟ میتوانید با اتصالات اینترنتی از تخممرغهای توی یخچالتان نگهداری کنید. علاوه بر این، یخچال شما میتواند توئیت بفرستد. استارتاپهای فناوری محصولات نوینی میسازند و به بازار عرضه میکنند. استارتاپهای اینترنت اشیاء موفق برای کاربران ارزشآفرینی میکنند. مهم نیست که به دنبال توسعه چه صنعتی هستید؛ اگر از مشتریان خود شناخت نداشته باشید و بهمنظور درک رفتار و نیازهای آنها از روشهای انسانشناختی استفاده کنید استارتاپ شما موفق نخواهد شد. بیشتر توسعهدهندگان بر ساخت سریع، ارزان و کارآمد محصولات متمرکزند؛ اما ظرفیت خدمترسانی ندارند. قدرت همواره وجود داشته است ما در دنیایی زندگی میکنیم که فرصتها را دسترسی و ارتباطات به وجود میآورند. استارتاپی که در بنگلور هندوستان فعالیت میکند میتواند از برخی تواناییهای تکنولوژیکیِ موجود در سانفرانسیسکو بهره بَرد. یکی از بزرگترین عوامل موفقیت شرکتهای این حوزه مدیریت زمان است. زمان تعیینکننده بازار است. وقتی محصولی به بازار عرضه ...
متن کامل خبر در سایت هفته نامه شنبه
نظرات