وجه تمایز بازار استارتاپها از دیگر بازارها / نیاز امروز استارتاپها چیست؟
به گزارش تجارتنیوز ، افزایش آمار ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور در حالی ارایه شده است که ارتباط غیر مستقیم دسترسی به اینترنت و تلفن همراه و افزایش استفاده از سیمکارت برای استارتاپها میتواند زیرساخت مناسبی برای ادامه بقا در بازار استارتاپی ایران محسوب شود. با وجود چنین موضوعی اما عادل طالبی، فعال استارتاپی معتقد است که استارتاپها بیش از نیاز به چنین زیرساختی نیازمند تغیر قوانین و نوع نگرش به استارتاپها هستند. او در گفتگو با تجارتنیوز، میگوید: با وجود گسترش نفوذ تلفن همراه در بین کاربران و استفاده از اینترنت که فرصتهای قابل قبولی را برای الکترونیکی شدن کسب و کارها مهیا میکند و کمکی که در جهت رشد و توسعه بسترهای الکترونیک و بهبود وضعیت میتواند کند، اما با این حال این مسایل از موضوعات جزیی و بدیهات کاری استارتاپهاست. او با تاکید بر اینکه استارتاپها برای توسعه به نکات و الزامات دیگری هم نیاز دارند، ...
متن کامل خبر در سایت تجارت نیوز
نظرات