پنجمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکترها (DM Talk) برگزار شد
رویداد تخصصی دیجیتال مارکترها (DM Talk) تخصصیترین رویداد حوزه دیجیتال مارکتینگ است که در تاریخ پنجشنبه ۶ تیرماه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد. نوپانا : در این رویداد مدیران بازاریابی دیجیتال استارتاپها، افراد فعال حوزه دیجیتال مارکتینگ و علاقهمندان این حوزه حضور داشتند. در پنجمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکترها که در گذشته با عنوان دیاموان (DM۱) به موضوعاتی همچون آنالیز و مانیتورینگ شبکههای اجتماعی، دانش مورد نیاز در دیجیتال مارکتینگ، نحوه حل مسئله و تصمیمگیری، روابط عمومی و ارتباط با دیتا و ... پرداخته شد. همچنین در این رویداد دو پنل با موضوع اینفلوئنسر مارکتینگ در توییتر (با محوریت کمپین بلک میرور نماشا) و پنل دادهنگاری در بازاریابی نیز برگزار شد که در ادامه شرح آنها را میخوانید: حل مسئله و درخت تصمیمگیری در بازاریابی دیجیتال مصطفی قلیزاده، مدیر انگیجمنت رانندگان تپسی اولین سخنران رویداد بود که به موضوع حل مسئله و درخت تصمیمگیری در بازاریابی دیجیتال پرداخت. ...
متن کامل خبر در سایت نوپانا
نظرات