دیجی کالا و عذرخواهی های پشتیبانی توییترش!
رسانه کلیک – نارضایتی کاربران صفحات اجتماعی از دیجی کالا سر درازی دارد. از چندین ماه پیش تا به امروز، شاهد این اعتراضات هستیم. چند ماه پیش کاربران این فروشگاه اینترنتی در اعتراض به اجناس تقلبی که به اسم جنس اصل و ضمانت اصالت کالای دیجی کالا به دستشان رسیده بود، با راه انداختن هشتگی با عنوان تحریم دیجی کالا دست به کار شده و کمپین تشکیل دادند. تعداد توییت های این قضیه به تعداد بالایی نرسیده بود که تیم این فروشگاه اینترنتی وارد عمل شدند و قضیه را فیصله دادند. این روزها بعد از گذشت ماه ها، این فروشگاه اینترنتی با راه اندازی حساب کاربری توییتر با نام «پشتیبانی دیجی کالا» تصمیم گرفته در موارد بحرانی، سریع السیر وارد عمل شده و در پاسخ کاربرانی که معترضند دست به کار شود. بررسی حساب توییتری پشتیبانی دیجی کالا نشان می دهد این فروشگاه اینترنتی همچنان در برخی موارد چون پشتیبانی، ...
متن کامل خبر در سایت کلیک
نظرات