همکاری تپسل و کافهبازار، فرصتی برای کسبوکارهای مالی
امین امیرشریفی، مدیرعامل کافه بازار، در رویداد تبلیغات در جستجوی کافهبازار، به گزارشی از برنامههای این شرکت در بخش تبلیغات جستجو و تاریخچه به وجود آمدن آن پرداخت. او از تپسل به عنوان آژانس انحصاری تبلیغات سرچ ادز کافه بازار یاد کرد. مدیرعامل کافه بازار گفت: «شبکه تبلیغاتی تپسل، به عنوان آژانس انحصاری تبلیغات در جستجوی بازار با این مجموعه همکاری میکند و تبلیغ کنندگان میتوانند از طریق تپسل به راحتی تبلیغات جستجوی بازار را انجام بدهند.» در ادامه سبحان فروغی مدیرعامل تپسل گفت: «به جرات میتوان گفت کمتر شبکه تبلیغاتی در ایران به اندازه تپسل در رسانههای دیجیتال حضور ندارد و تپسل متناسب با هر رسانه آنلاین میتواند به کاربر تبلیغ مناسب او را نمایش دهد. به این رویکرد، بازاریابی اومنیچنل میگویند که دسترسی به مخاطب در نوعهای مختلف رسانه و بهصورت یکپارچه انجام میشود.» در حال حاضر تپسل، یکی از بزرگترین پلتفرمهای تبلیغات درون اپلیکیشن ایران است و ...
متن کامل خبر در سایت راه پرداخت
نظرات