هویت بصری جدید پیپینگ رونمایی شد
المان (Dot) که استعاری است از نقطه پایانی یک تراکنش موفق، یکی از مهمترین المانهای موجود در لوگوی جدید PayPing است. نوپانا : میل به تغییر و میل به نو شدن، در تکتک ذرات جهان مشاهده میشود. سکون و عدم حرکت، مرگ تدریجی به دنبال دارد. ما نیز در پیپینگ ، از روز اول متعهد بودهایم، در مسیر نوآوری، پیشرفت و رشد، لحظهای ساکن نشویم و تنها به حرکت و تغییر سازنده فکر کنیم. از کجا شروع کردیم؟ پیپینگ، فعالیت خود را چهار سال پیش، به عنوان یک استارتاپ، از شتابدهنده آواتک در قلب تهران و با هدف ارائهی سرویس پرداخت فردبهفرد، شروع کرد. از آن روز تا کنون، با یک هویت بصری ثابت، مسیر سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتهاست. در طول این مسیر همواره سعی داشتهایم، در کنار مشتریان، به عنوان مهمترین سرمایه کسبوکارمان، با تمام قدرت، به سمت پیشرفت در حرکت باشیم و ...
متن کامل خبر در سایت نوپانا
نظرات