چرا به توسعه برند ملی نیاز داریم؟
فروشگاههای اینترنتی، خانه هزاران کسبوکار ایرانی هستند. نوپانا : به نقل از ایسنا، یک کارشناس با طرح این سوال که چرا کشور ما برای توسعه به برند ملی نیاز دارد، گفت: سیاستگذاران سایتها باید به این فکر کنند که چطور میتوانند بنز و بیامو و الجی و سامسونگ ایران را بسازند و با برنامهریزی ذهنیت نسبت به برندهای ایرانی را تغییر دهیم. امیرحسن موسوی در گفتوگو با ایسنا، با اشاره به نقش فروشگاههای اینترنتی در کارآمدن کردن اقتصاد، اظهار کرد: فروشگاههای اینترنتی، خانه هزاران کسبوکار ایرانی هستند، از بزرگترین تامینکنندهها و تولیدکنندهها که در شهرهای بزرگ مشغول به کار هستند تا کوچکترین کارگاهها در روستاهای کوچک امروز که در این پلتفرمها بهصورت مستقیم به مصرفکننده نهایی متصل شدند؛ بدینترتیب کالایی که دو سال پیش واسطه به قیمت پایین از تولیدکننده میخرید و با قیمت بالایی به مصرفکننده میداد، امروز خودش کالا را با قیمت کمتری از واسطه، به صورت مستقیم ...
متن کامل خبر در سایت نوپانا
نظرات