دیجی کالا، خانواده خدمات متنوع
امیر پاشا، معاون بازاریابی گروه دیجی کالا در گفتوگو با شنبهپرس گفت: دیجی کالا دوسال پیش به این مسئله توجه کرد که چگونه میتواند کسب و کار خود را گسترش دهد، وقتی به بازیگران این صنعت در همه جای دنیا نگاه میکنید به عنوان راه حل اصلی، بازار اینترنتی را ارائه کردند. بازار اینترنتی این اجازه را میدهد که فروشندههای مختلف را درون کار بیاورید و محصولاتشان را بفروشید. وی افزود: قبل از آن دیجی کالا محصولات را میخرید و از انبارهای خودش عرضه میکرد. بازار اینترنتی این امکان را به ما داد که فروشنده را به مشتری وصل کنیم. پاشا با اشاره به خانواده دیجی کالا ادامه داد: بعد از رشد بازار اینترنتی، دیجی کالا وارد کسب و کارهایی شد که میتوانست با کسب و کار اصلی دیجی کالا همافزایی داشته باشد. فیدیبو، دیجی فرش، دیجی استایل و… از خانواده دیجی کالا هستند. امیر پاشا در گفتوگو با شنبهپرس ...
متن کامل خبر در سایت شنبه پرس
نظرات