گردهمایی ارزش آفرینان و کارآفرینان رسانه های دیجیتال

گردهمایی ارزش آفرینان و کارآفرینان رسانه های دیجیتال

گردهمایی ارزش آفرینان و کارآفرینان رسانه‌های دیجیتال به همت فضای کار اشتراکی آبی-سفید و مشارکت شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان، 5 بهمن ماه سال جاری در سالن بین المللی همایش‌های اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش اکوسیستم، افزایش استفاده از رسانه‌های دیجیتال باعث تحول در زندگی روزمره مردم شد و راه‌های ارتباطی و راهکارهای همکاری جدیدی را در محیط حرفه‌ای و جامعه به وجود آورد. فارق از اینکه تغییرات فوق چقدر تاثیرات مثبت و منفی داشته است، آمارها نشان می‌دهد که در سال 2017 مبلغ 229 بیلیون دلار برای تبلیغات در رسانه‌های دیجیتال هزینه شده است و این مبلغ در سال 2020 به ۳۳۵ بیلیون دلار خواهد رسید. کشورمان نیز با ضریب نفوذ 82 درصد اینترنت، از این قاعده مستثنی نیست، می‌توان گفت در دنیای امروز رسانه دیجیتال یک ضرورت است.

سمینار ارزش آفرینان و کارآفرینان رسانه‌های دیجیتال برای تمام افرادی که قصد دارند ارزش آفرین باشند و در پی یافتن مثالی‌هایی واقعی از کارآفرینان حوزه رسانه‌های دیجیتال هستند، مناسب است. همچنین این سمینار برای کسانی که دارای تجربه و علاقه به حوزه Media هستند و افرادی که هنوز اهمیت این حوزه را نشناخته‌اند، پربار خواهد بود.

برای نخستین بار در ایران، مدیران و بنیانگذاران استارتاپ‌های فعال در زمینه Media که توانسته‌اند در این حوزه دستاوردهای شایانی داشته باشند، همچون Tapsell ،Telewebion و... گردهم جمع می‌شوند و هر یک چگونگی دستیابی به موفقیت خود در حوزه‌های متفاوت را برای شرکت‌کنندگان بازگو می‌کنند.

Story Telling داستان موفقیت تپسل است، این ابزار هوشمند تبلیغات موفقیت‌های بسیاری را به دست آورد و توانست تغییرات مثبتی در صنعت تبلیغات کشور ایجاد کند. سبحان فروغی (مدیرعامل Tapsell) که در دانشگاه دانشگاه صنعتی شریف تحصیل کرده است، روایتگر داستان موفقیت تپسل و درس‌های از آن خواهد بود.

Telewebion، یکی از موفق‌ترین شبکه‌های پخش ویدیو به صورت اینترنتی است که 11 میلیون کاربر دارد. این رسانه دیجیتالی نه تنها ارزشی متفاوت را ایجاد کرد، بلکه پا را فراتر گذاشت و فرهنگ جدیدی را نیز به وجود آورد. احمد خرم (مدیرعامل Telewebion) مسیر جالب و هیجان انگیز این رسانه را نقل می‌کند که می‌تواند بسیار آموزنده و حاوی نکات مفیدی برای علاقمندان باشد.

تقریبا تمام فعالان اکوسیستم کارآفرینی کشور، نام هفته نامه شنبه را شنیده‌اند، اگرچه این هفته نامه در حوزه رسانه‌های نوشتاری فعال است، اما شنبه Press وارد حوزه رسانه‌های دیجیتال گردید و اکبر هاشمی (مدیر مسئول هفته نامه شنبه) نکاتی را که در این مدت فراگرفته برای شرکت کنندگان شرح می‌دهد.

همچنین با فعالیت‌های تیم خلاق ردلاین از زبان مدیر گروه آن جناب آقای امیرهوتن هاشمی ایران گرد و تولید کننده محتوای جذاب تبلیغاتی نیز آشنا می‌شویم.

گردهمایی ارزش آفرینان و کارآفرینان رسانه های دیجیتال

    نظرات