دکتر وحدت اعلام کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی تامین مالی شرکت‌های ایرانی در همکاری با شرکت‌های اندونزی را برعهده خواهد گرفت

دکتر وحدت اعلام کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی تامین مالی شرکت‌های ایرانی در همکاری با شرکت‌های اندونزی را برعهده خواهد گرفت

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان در همکاری با شرکت‌های اندونزیایی از سوی این صندوق خبر داد و گفت: اگر مدل‌های همکاری شکل گیرد، صندوق نوآوری، تامین مالی شرکت‌های ایرانی و تضمین کیفیت و خدمات شرکت‌ها را بر عهده خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، دکتر علی وحدت صبح امروز در نشست تجاری-فناوری سلامت ایران-اندونزی که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی و با حضور وزیر بهداشت اندونزی برگزار شد، اظهار کرد: در سال‌های اخیر پیشرفت خوبی را در توسعه اکوسیستم تکنولوژی و فناوری در ایران داشته‌ایم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از چهار هزار و ۵۰۰ شرکت دانش بنیان در ایران فعال هستند که حدود ۷۰۰ شرکت در حوزه سلامت فعال هستند. علاوه بر این چهار صندوق پژوهش و فناوری به طور تخصصی در حوزه سلامت فعالیت می‌کنند.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی تصریح کرد: ایران با پتانسیل‌هایی که در حوزه فناوری در اختیار دارد می‌تواند با شرکت‌های اندونزیایی همکاری‌های خوبی داشته باشد. کشور اندونزی با توجه به جمعیت، وسعت و مسلمان بودن مردمانش، مورد توجه شرکت‌های ایرانی است و تلاش داریم تا شرکت‌های این دو کشور بتوانند همکاری‌های خود را گسترش دهند؛ امیدوارم این برنامه بتواند آغاز خوبی برای همکاری میان دو کشور باشد.

وحدت خاطرنشان کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی پشتیبان شرکت‌های دانش بنیان و فناور ایرانی در مسیر توسعه همکاری با شرکت‌های اندونزیایی است و اگر مدل‌های همکاری میان شرکت‌های دو کشور شکل گیرد، صندوق نوآوری و شکوفایی تامین مالی شرکت‌های ایرانی و تضمین کیفیت و خدمات شرکت‌ها را بر عهده خواهد گرفت.

در این نشست نمایندگان شرکت‌های حاضر از ایران و اندونزی، در رابطه با محصولات و نیازهای خود مطالبی را ارایه دادند. علاوه بر این دکتر سعید سرکار، دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری ‌نانو و دکتر نیلا فرید ملوک، وزیر بهداشت اندونزی نیز در رابطه با آغاز همکاری‌ها میان ایران و اندونزی در حوزه سلامت مطالبی را بیان کردند.

لینک اصل خبر در سایت صندوق نوآوری و شکوفایی

منبع خبر

صندوق نوآوری و شکوفایی

صندوق نوآوری و شکوفایی

صندوق نوآوری و شکوفایی یک سرمایه گذار در شهر تهران می باشد

    نظرات