آغاز به کار اولین نمودار زنده ارتباطات سرمایه گذاری استارتاپ ها در کشور

آغاز به کار اولین نمودار زنده ارتباطات سرمایه گذاری استارتاپ ها در کشور

نوپاهاب (مرجع تخصصی اطلاعات سرمایه گذاری و زیست بوم استارتاپی کشور) از نوپاگراف، به عنوان اولین گراف آنلاین ارتباطات استارتاپ‌ها، شتاب دهنده‌ها و سرمایه گذاران کشور با حضور شهردار تهران و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در کارخانه نوآوری رونمایی کرد و در حال حاضر این سرویس در اختیار عموم قرار گرفته است.

به گزارش اکوسیستم، این گراف ویژه ارتباطات استارتاپ‌ها و سرمایه گذاران است که بطور زنده در دسترس همگان قرار دارد. در این گراف که کامل‌ترین تصویر برای نمایش ارتباطات در زیست بوم استارتاپی کشور به همراه نام و لوگو است، مشاهده اطلاعات تکمیلی هر یک از استارتاپ‌ها و سرمایه گذاران امکان پذیر شده است. برای این منظور کافیست کاربران روی لوگوی استارتاپ مورد نظر خود دبل کلیک کنند تا به صفحه اختصاصی آن استارتاپ در وب‌سایت نوهاپ بروند و اطلاعات کاملی در مورد آن را مشاهده نمایند.

همچنین فعالان زیست بوم استارتاپی و سایر کاربران به منظور افزودن اطلاعات به نوپاگراف می‌توانند از طریق ابزار جانبی که برای این منظور در نظر گرفته شده است، اقدام کنند و پس از ورود، اطلاعات خود را مستقیما اضافه نمایند. البته اطلاعات فوق پس از آنکه توسط نوپاهاب بررسی گردید به نمایش گذاشته خواهد شد.

نوپاگراف امکان جستجوی نام استارتاپ، سرمایه گذار، شتاب دهنده و دیگر بازیگران زیست بوم استارتاپی ایران را فراهم کرده است و کاربران می‌توانند ارتباطات سوژه مورد نظر خود را به صورت تصویری مشاهده کنند.

از دیگر قابلیت‌های نوپاگراف می‌توان اشاره کرد به امکان جستجوی بصری، امکان افزودن سریع اطلاعات و خود اظهاری آنلاین، بروزرسانی مستمر و دائمی، کامل بودن نام و مشخصات عناصر و دسترسی آسان به اطلاعات تکمیلی عناصر گراف.

نوپاگراف هم اکنون از طریق این لینک قابل دسترسی است.

    نظرات