استارتاپ‌ها سرمایه جذب می‌کنند

استارتاپ‌ها سرمایه جذب می‌کنند

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،  یکی از دغدغه های کسب و کارهای نوپا جذب سرمایه گذار است. سرمایه گذاری که به این کسب و کارها اعتماد کند و برای توسعه فعالیت آنها پا به میدان گذارد. در این راستا رویدادی با عنوان «کافه سرمایه» می شود و ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز از آن حمایت می کند. این رویداد با همکاری  صندوق نوآوری و شکوفایی، سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، سازمان فناوری اطلاعات و اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می شود.

«کافه سرمایه» رویدادی از جنس سرمایه است. ایجاد زمینه رشد برای استارتاپ ها و تسهیل جذب سرمایه اهدافی است که دنبال می کند. پس باید آن را یک گردهمایی بدانیم. در این محفل تخصصی شرکت‌ها، سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی و گروهی از استارتاپ ها حضور دارند. این رویداد ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود.

هدف از برگزاری این رویداد که ۴ دوره قبل از آن نیزانجام شده ،فناوری است که با جلسات خصوصی میان استارتاپ ها و سرمایه گذاران شتاب بیشتری به خود می گیرد.  بیش از هزار جلسه سرمایه گذاری خصوصی میان سرمایه گذاران و استارتاپ ها تا به حال  برگزار شده است . همچنین در این ۴ دوره بیش از صد و ۵۰ سرمایه گذار و ۲۰۰ استارتاپ حضور داشته و بیش از ۱۶ میلیارد تومان جذب سرمایه برای استارتاپ ها انجام گرفته است.


پایان پیام/۲۵

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات