همایش ملی بازاریابی در عصر دیجیتال برگزار شد
همایش ملی «بازاریابی در عصر دیجیتال» با هدف بررسی تقابل بین سنت و مدرنیته، به همت موسسه توسعه مدیریت و فن معنا، و با همکاری دانشگاه شهید بهشتی در ۱۷ مرداد ۹۸ در مرکز همایشهای دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. بیش از ۲۵۰ نفر از مدیران کسب و کارها و کارشناسان بازاریابی در این همایش به پای سخنرانیهایی تاثیرگذار و مهم دربارهی آیندهی بازاریابی در ایران و جهان، مگاترندهای انقلاب صنعتی چهارم و عصر دیجیتال، اهمیت، نورومارکتینگ، راهکارهای حل تعارضات بین تیمهای بازاریابی و فروش که توسط متخصصان برجسته علمی و اجرایی این حوزه انجام شد نشستند. دکتر جواد حکیمزاده، مشاور ارشد و مدرس مدیریت، در سخنرانی خود به تاثیر انقلابهای صنعتی چهارم و پنجم بر کسب و کارها پرداخت و با ترسیم و اخبار به روزی از اتفاقات مهمی که آینده بازاریابی را تحت تاثیر قرار میدهند دورنمایی از آینده بازاریابی در ایران را تصویر کرد. به گفته او: ...
متن کامل خبر در سایت اکوموتیو
نظرات