اتاق تجربه دیجیکالا: چرا استارتآپها شکست میخورند؟
یکی از شرکت هایی که با هدف انتقال تجربه به دیگران، رویکرد متفاوتی را در نمایشگاه الکامپ در پیش گرفته، دیجی کالا است. این استارتآپ با برگزاری کارگاه هایی نیم ساعته تحت عنوان « اتاق تجربه » تلاش کرده تا تجربیات خود را در مسیر پرچالشی که طی کرده، به طور خلاصه و مفید به علاقه مندان منتقل کند و از مدیران ارشد دیجی کالا برای ارائه این کارگاه ها بهره گرفته شده است . یکی از کارگاه های جذاب دیجی کالا در روز اول، تحت عنوان « چرا استارتآپها شکست می خورند؟ » برگزار شد . در این کارگاه، « امیر صالحی»، مدیر عامل دیجی کالا نکست ، عوامل اصلی شکست استارتآپها را مطرح کرد و به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داد . او ۱۲ علت اصلی شکست استارتآپها را نام برد . در میان این عوامل، روی ...
متن کامل خبر در سایت دیجیاتو
نظرات