به میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی:  رویداد ارائه توانمندی های کشور در فناوری های نوین پهپاد برگزار می شود

به میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی: رویداد ارائه توانمندی های کشور در فناوری های نوین پهپاد برگزار می شود

همایش عرضه کاربردی فناوری نوین پهپاد در صنایع راهبردی کشور و هماهنگی عرضه و تقاضا، به همراه نمایشگاه جانبی از محصولات بومی و دستاوردهای بومی شرکت‌های داخلی با حضور سازمان‌های بهره‌بردار و شرکت‌های دانش‌بنیان، ۲۶ و ۲۷ شهریور در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می گردد .

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، نخستین نشست مشترک بخش‌های دولتی و خصوصی دانش بنیان با حضور تمامی ارگان‌های بهره بردار خدمات پهپادی تحت عنوان همایش «عرضه کاربردی فناوری‌های نوین پهپادی در صنایع راهبردی کشور و هماهنگی عرضه و تقاضا» توسط معاونت علمی و فناوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و کارگروه پهپاد اتحادیه صنایع هوایی و فضایی برگزار می‌شود .

محور‌های اصلی این همایش شامل «پهپاد و کشاورزی»، «پهپاد و مدیریت بحران و امداد و نجات»، «پهپاد و نقشه برداری دقیق و سنجش از دور»، «پهپاد و بازرسی خطوط برق فشار قوی و ایستگاه و نیروگاه ها»، «پهپاد و حوزه نفت و گاز»، «پهپاد در معادن و زمین شناسی»، «پهپاد در کنترل راه‌ها و مدیریت ترافیک» و «پهپاد در محیط زیست و منابع طبیعی» می‌شود .

در این همایش، موضوعاتی، چون «معرفی توانمندی‌های حوزه پهپادی توسط شرکت‌های دانش بنیان»، «برگزاری مذاکرات رو در رو میان ارگان‌های متقاضی خدمات پهپادی با شرکت‌های این حوزه»، «اعلام شرایط پرداخت وام و تسهیلات» و «نحوه ارائه بیمه‌های تخصصی پهپادها» ارائه خواهد شد .

علاقه‌مندان جهت بازدید از نمایشگاه محصولات و دستاوردهای مرتبط با حوزه پهپاد، می‌توانند با ثبت‌نام رایگان در لینک http://hypermarket.isti.ir/fa-ir/register ، در روز ۲۶ و۲۷شهریورماه از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

لینک اصل خبر در سایت صندوق نوآوری و شکوفایی

منبع خبر

صندوق نوآوری و شکوفایی

صندوق نوآوری و شکوفایی

صندوق نوآوری و شکوفایی یک سرمایه گذار در شهر تهران می باشد

    نظرات