اهمیت برون سپاری فروش و بازاریابی تلفنی برای کسبوکارهای نوپا
فروش و بازاریابی تلفنی یکی از اصلیترین فعالیتهای هر مجموعهای است که ضامن بقا و رشد آنهاست ولی با هدف صرفهجویی در هزینهها و همچنین با توجه به تخصصگرایی و داشتن مهارت، کسبوکارها نیازمند برونسپاری بخشی از فعالیتهای این حوزه هستند. نوپانا : شاید بتوان مهمترین دلیل برون سپاری فرآیندهای فروش و بازاریابی را مدیریت و صرفه جویی در هزینهها دانست که در بسیاری از موارد ناشی از موقتی و کوتاه مدت بودن پروژههای فروش و بازاریابی تلفنی دانست. تامین هزینه جذب و آموزش کارشناسان فروش و متولیان برنامههای جذب و نگهداشت مشتریان، از عهده بسیاری از سازمانها خارج است. مورد بعدی تغییرات سریع در ابزارها و دانش فروش و توان شرکتهای کوچکتر و نوپا در بروز نگهداشتن خود با تغییرات اینچنینی است. با برون سپاری فرآیند فروش و بازاریابی، امکان بهره مندی از آخرین ابزار و دانش روز دنیا در حوزههای مرتبط برای سازمانها مهیا خواهد بود و در ...
متن کامل خبر در سایت نوپانا
نظرات