اهمیت برونسپاری فروش و بازاریابی تلفنی برای کسبوکارهای نوپا
فروش و بازاریابی تلفنی یکی از اصلیترین فعالیتهای هر مجموعهای است که ضامن بقا و رشد آنهاست. ولی با هدف صرفهجویی در هزینهها و همچنین باتوجه به تخصصگرایی و داشتن مهارت، کسب و کارها نیازمند برون سپاری بخشی از فعالیتهای این حوزه هستند. دلایل برون سپاری فروش و بازاریابی تلفنی شاید بتوان مهمترین دلیل برون سپاری فرآیندهای فروش و بازاریابی را مدیریت و صرفه جویی در هزینهها دانست که در بسیاری از موارد ناشی از موقتی و کوتاه مدت بودن پروژههای فروش و بازاریابی تلفنیست. تامین هزینه جذب و آموزش کارشناسان فروش و متولیان برنامههای جذب و نگهداشت مشتریان، از عهده بسیاری از سازمانها خارج است. مورد بعدی تغییرات سریع در ابزارها و دانش فروش و توان شرکتهای کوچکتر در به روز نگهداشتن خود و سازش با این تغییرات است. با برون سپاری فرآیند فروش و بازاریابی، امکان بهره مندی از آخرین ابزار و دانش روز دنیا در حوزههای مرتبط ...
متن کامل خبر در سایت مدیر اینفو
نظرات