کافه بازار رویداد «تبلیغات در جستوجو» را با هدف بررسی قابلیتهای «ابزار تبلیغات در جستوجوی بازار» چهارم شهریور برگزار میکند
کافه بازار دیماه سال گذشته از ابزار جدیدی به نام تبلیغات در جستوجو رونمایی کرد که به واسطه آن توسعهدهندگان میتوانند با انتخاب کلمات کلیدی مرتبط با کسبوکار خود، به طور هدفمند در معرض جستوجوی کاربران این پلتفرم قرار بگیرند. رویداد «تبلیغات در جستوجو» با ارائه دادههای واقعی از عملکرد ابزار «تبلیغات در جستوجوی بازار»، بررسی قابلیتها، شرح سازوکارها و منطق سیستم این ابزار چهارم شهریور برگزار خواهد شد. در این رویداد، ابزار جستوجو در تبلیغات با حضور امین امیرشریفی، مدیرعامل کافه بازار، ایمان رومنا، تحلیلگر داده محمدحسین جوادی مدیر محصول عملکرد این ابزار بررسی میشود. گزارش عملکرد ابزار تبلیغات در جستوجوی بازار پنجم مردادماه منتشر شد. بر اساس این گزارش کاربران بازار تقریباً به طور متوسط روزانه شش میلیون جستوجو در اپلیکیشن بازار انجام میدهند. نمایش آگهی از طریق این ابزار از ۲۰۰ میلیون باز گذشته و هشت میلیون اپلیکیشن از طریق آن نصب شدهاند. علاقهمندان میتوانند برای کسب ...
متن کامل خبر در سایت راه پرداخت
نظرات