با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد؛ برگزاری جلسه هماهنگی رویداد فناورانه صنایع مدیریت پسماند

با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد؛ برگزاری جلسه هماهنگی رویداد فناورانه صنایع مدیریت پسماند

جلسه هماهنگی برگزاری گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌‌های دانش‌ بنیان و استارت‌آپ‌‌های مرتبط با مدیریت پسماند در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد. ‎
به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، امروز دوشنبه جلسه‌ای با حضور محمدی تاکامی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران و هیات همراه، نماینده استاندار مازندران در تهران، حمیدرضا شاوردی مشاور ارشد صندوق نوآوری و شکوفایی، مرضیه شاوردی مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری، خالقی مدیر امور ذینفعان و مجلس و کارشناسان مربوطه صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.
در این جلسه مشاور ارشد صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: آنچه که اثربخشی یک رویداد را افزایش می‌دهد و در برگزاری یک رویداد باید به آن توجه کرد مجموعه اقدامات قبل، بعد و حین برگزاری رویداد است. از همین رو چنین جلسه‌ای تشکیل شده است تا با حضور افراد خبره و مرتبط با این رویداد بتوانیم بهترین عملکرد را در رویداد پیش‌رو داشته باشیم تا به یک نتیجه عملیاتی درخور توجه دست پیدا کنیم.
در ادامه این جلسه نماینده استانداری مازندران در تهران بیان کرد: بعد از تهران، استان مازندران به دلیل داشتن مهمان‌های تابستانی و نوروزی و حضور همیشگی مسافران در این استان که در اکثر ماه‌های سال به ۱۲ میلیون نفر می‌رسد از اهمیت بالایی برخوردار است و اهمیت موضوع پسماند را در این استان بیشتر می‌کند.
وی ادامه داد: باید میراثی که از گذشتگان به ما رسیده است را حفظ کنیم، در همین راستا استان مازندران در تلاش است تا همکاری‌های خود را با صندوق نوآوری و شکوفایی افزایش دهد که در این راه، اولین گام برگزاری رویداد پیش رو خواهد بود. امیدواریم این رویداد زمینه‌ای برای شروع یک بازی جدی در استان مازندران باشد.
در این جلسه محمدی تاکامی اظهار کرد: در استان مازندران روزانه به صورت میانگین سه هزار تن زباله خانگی تولید می‌شود که استان مازندران برای مدیریت این پسماندها ۹ پروژه بزرگ را در نظر گرفته است. از همین رو برگزاری چنین رویدادی برای این استان از اهمیت بسیاری برخوردار است.
وی تصریح کرد: حوزه‌هایی که مدیریت پسماند استان مازندران برای مدیریت آنها با کمک بخش دانش بنیان نیاز دارد مواردی مانند بحث تفکیک زباله از مبدا و بخش شیرابه‌هاست که در این رویداد، شرکت‌‌های دانش‌ بنیان و استارت‌آپ‌‌ها ضمن معرفی محصولات و خدمات خود، امکان مذاکره تجاری مستقیم با این تولیدکنندگان را خواهند داشت و قراردادهای همکاری فناورانه‌‌ای که طی این رویداد بین شرکت‌‌های دانش ‌بنیان و تولیدکنندگان منعقد می‌شود نیز تحت حمایت ویژه صندوق نوآوری و شکوفایی قرار خواهد گرفت.
لازم به ذکر است که گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌‌های دانش‌ بنیان و استارت‌آپ‌‌های مرتبط با مدیریت پسماند با حمایت استانداری مازندران، صندوق نوآوری و شکوفایی و پارک علم و فناوری مازندران در اواخر مهرماه سال جاری و با هدف توسعه همکاری‌‌های تجاری میان شهرداری‌ها، تولیدکنندگان پسماندهای خانگی، پزشکی، کشاورزی و صنعتی با شرکت‌‌های دانش‌ بنیان، استارت‌آپ‌‌ها و فناوران این حوزه برگزار خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت صندوق نوآوری و شکوفایی

منبع خبر

صندوق نوآوری و شکوفایی

صندوق نوآوری و شکوفایی

صندوق نوآوری و شکوفایی یک سرمایه گذار در شهر تهران می باشد

    نظرات