دکتر ملکی‌فر خبر داد:  حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور شرکت‌‌های دانش ‌بنیان در نمایشگاه عمان و جیتکس ۲۰۱۹ دبی

دکتر ملکی‌فر خبر داد: حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور شرکت‌‌های دانش ‌بنیان در نمایشگاه عمان و جیتکس ۲۰۱۹ دبی

صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور مستقل شرکت‌های دانش بنیان در نهمین دوره نمایشگاه ساختمان، زیرساخت، برق و انرژی «INFRA OMAN ۲۰۱۹» عمان و سی و نهمین دوره نمایشگاه فناوری اطلاعات جیتکس ۲۰۱۹ دبی حمایت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، سیاوش ملکی فر معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در رابطه با حمایت این صندوق از شرکت‌های دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه‌های تخصصی گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی در سال جاری در راستای توسعه بازار و گسترش همکاری‌‌های فناورانه شرکت‌‌های دانش ‌بنیان اقدام به حمایت از حضور شرکت‌‌های دانش ‌بنیان در نمایشگاه‌‌های تخصصی داخلی و خارجی کرده است.

وی ادامه داد: در فهرست نمایشگاه‌‌های مصوب سال ۹۸، بیش از ۷۰ نمایشگاه بین‌‌المللی داخلی و ۳۶ نمایشگاه بین‌‌المللی خارجی در نظر گرفته شده که شرایط تکمیلی دریافت حمایت‌‌های مرتبط در پورتال توانمندسازی به آدرس cbd.nsfund.ir اطلاع‌‌رسانی شده است.

دکتر ملکی فر تصریح کرد: در همین راستا صندوق نوآوری و شکوفایی در نمایشگاه ساختمان، زیرساخت، برق و انرژی عمان «INFRA OMAN ۲۰۱۹» که از تاریخ ۱۵ تا ۱۷ مهر ماه در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌‌شود و نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۹ که از تاریخ ۱۴ تا ۱۸ مهر ماه در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌‌شود ، ۷۰ درصد از هزینه‌‌های اجاره و ساخت غرفه شرکت‌‌های دانش ‌بنیان را تا سقف ۳۰ میلیون تومان متقبل می‌شود.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی بیان کرد: نمایشگاه عمان بزرگ‌ترین رویداد و نمایشگاه حوزه ساختمان و انرژی کشور عمان است که در حوزه‌هایی همچون تجهیزات و تاسیسات ساختمانی و تهویه مطبوع، آهن، فولاد و مس، انواع میلگرد و ورق، تجهیزات و ماشین‌آلات راهسازی و ساختمان، خدمات فنی و مهندسی، مبلمان شهری، آبنما و تزئینات سنگی و برنزی، انواع مصالح ساختمانی، کاشی و سرامیک و چینی‌آلات بهداشتی و شیر آلات، پنجره، شیشه و نما، نیروگاه، برق، انرژی و تجهیزات وابسته و… برگزار خواهد شد.

ملکی فر در ادامه افزود: نمایشگاه جیتکس دبی نیز بزرگترین رویداد و نمایشگاه استارت‌آپی در خاورمیانه است که در سی و نهمین دوره خود میزبان بیش از ۴۸۰۰ غرفه‌دار با بیش از ۱۰۰ هزار بازدیدکننده از ۱۴۰ کشور جهان خواهد بود.

وی افزود: در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس آخرین موضوعات روز دنیای فناوری اطلاعات و آخرین دستاوردهای فناوری پروژه‌‌های شبکه‌‌ای و حفاظتی، حوزه‌‌های بلاک‌‌چین، فناوری نسل پنجم، رباتیک، اینترنت اشیا، شهر هوشمند، هوش‌ مصنوعی، بازی‌‌های رایانه‌‌ای، لپ‌‌تاپ و تبلت، گوشی تلفن‌ همراه، حمل و نقل آینده و… ارائه می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت صندوق نوآوری و شکوفایی

منبع خبر

صندوق نوآوری و شکوفایی

صندوق نوآوری و شکوفایی

صندوق نوآوری و شکوفایی یک سرمایه گذار در شهر تهران می باشد

    نظرات