آیا استارتاپ‌های بزرگ آمادگی ورود به بورس را دارند؟

آیا استارتاپ‌های بزرگ آمادگی ورود به بورس را دارند؟

ورود به بازار سرمایه‌گذاری بزرگی همچون بورس نشان از موفقیت یک استارتاپ یا شرکت به‌حساب می‌آید که رسیدن به این موفقیت ویژگی‌ها و روش‌های خاص خود را دارد. نوپانا : دکتر امیر تقی‌خان تجریشی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت و عضو هیئت‌مدیره کانون نهادهای سرمایه‌گذاری در گفت‌وگویی با خبرنگار نوپانا به شرح شرایط و نیازهای یک استارتاپ برای ورود به بازار بورس ایران پرداخت. او در ابتدا گفت: «ابتدا باید تعریف خود را از یک استارتاپ مشخص کنیم. استارتاپ‌های بزرگی همچون دیجی‌کالا، اسنپ، دیوار، الوپیک و ... دیگر ساختار یک استارتاپ را ندارند و به شرکت‌های بزرگ فن‌محور تبدیل شده‌اند و خیلی کلمه استارتاپ برای آن‌ها کاربرد ندارد.» تجریشی ادامه داد: «ورود به بازار بورس یکی از بهترین استراتژی‌های خروج سرمایه‌گذاران اولیه استارتاپ‌هاست و این اتفاق باید بیافتد؛ زیرا به این ترتیب سرمایه‌گذاران ثانویه یا عمومی فرصت این را دارند تا در رشد این شرکت‌ها سهم داشته باشند.» ...

متن کامل خبر در سایت نوپانا

    منبع خبر

    نوپانا

    نوپانا

    نوپانا یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات