در سال 2017 میلادی ارزش سهام نتفلیکس 53 درصد افزایش داشت

در سال 2017 میلادی ارزش سهام نتفلیکس 53 درصد افزایش داشت

نتفلیکس با انتشار گزارش مالی سه ماه آخر سال 2017 میلادی خود نشان داد که عملکرد بهتری نسبت به پیش بینی‌های وال استریت داشته است. با افزایش 53 درصدی سهام این کمپانی، ارزش بازار آن به 100 میلیارد دلار رسید.

به گزارش اکوسیستم، براساس گزارش مالی نتفلیکس، آنها موفق شده‌اند دو میلیون کاربر بیش از آنچه که وال استریت پیش بینی کرده بود، جذب کند. انتشار گزارش مالی سه ماه چهارم سال ۲۰۱۷ باعث شد، ارزش سهام نتفلیکس 9 درصد افزایش پیدا کند و به مبلغ ۲۴۸ دلار برسد.

در نتیجه این افزایش ارزش سهام، رکورد جدیدی برای ارزش بازار نتفلیکس به ثبت رسید؛ برپایه آخرین برآوردهایی که انجام شد، ارزش بازار این شرکت به بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار رسیده است. ارزش سهام این کمپانی در سال 2017 میلادی 53 درصد افزایش را تجربه کرد که نشان از عملکرد درخشان آن دارد.

بر طبق آمارها نتفلیکس توانسته است حدود نیمی از کاربران سرویس‌های کابلی در آمریکا را پوشش دهد؛ این شرکت در بیش از 190 کشور جهان خدمات ارائه می‌کند. نتفلیکس در سه ماه آخر سال 2017 بالغ بر 6/36 میلیون کاربر جدید جذب نمود که تفاوت زیادی با 5/1 میلیون کاربری که تحلیل‌گران وال استریت پیش بینی کرده بودند، دارد.

در حال حاضر مجموع کاربران سرویس‌های این کمپانی به بیش از ۱۱۷/۵۸ میلیون نفر رسیده است؛ حال آنکه در ماه اکتبر سال میلادی گذشته شاهد افزایش قیمت‌های این کمپانی بودیم که با هدف درآمدزایی برای سرمایه گذاری بیشتر به منظور تولید محتوا انجام شد.

این شرکت سیاست تولید محتوای اختصاصی خود را در پیش گرفته است که نتیجه مستقیم آن، افزایش تعداد مشتریان و مشترکان سرویس‌های نتفلیکس است. آنها در نظر دارند که در سال 2018 میلادی سرمایه‌ای ۸ میلیارد دلاری را صرف محتوای ویدیویی کنند. به لطف افزایش تعداد کاربران، شرکت نتفلیکس در سال 2017 توانست سود خوبی را به دست آورد؛ این شرکت ابراز امیدواری کرده است که این روند سوددهی در سال جاری نیز ادامه داشته باشد. علاوه بر افزایش بودجه برای تولید محتوای اختصاصی، نتفلیکس بودجه بازاریابی را نیز افزایش داد؛ آنها قصد دارد این بودجه را از ۲ میلیارد دلار در سال جاری میلادی به ۳ تا ۴ میلیارد دلار افزایش دهند.

طبق پیش بینی این کمپانی، در سه ماه نخست سال 2018 میلادی آنها بالغ بر 6/35 میلیون نفر دیگر را نیز به تعداد کاربران خود اضافه می‌کنند که البته بیش از تعداد 5/01 میلیون کاربری می‌باشد که وال استریت پیش بینی کرده است.

    نظرات