نظر مدیران استارتاپی در مورد نشست اتاق بازرگانی تهران با حضور جهرمی

روز یکشنبه بیست و دوم مردادماه  نشستی با حضور محمد جواد آذری جهرمی، وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در کابینه دوازدهم در اتاق بازرگانی تهران برگزار گردید و طی آن در مورد اشتغال و کارآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات گفتگوهایی صورت گرفت.

به گزارش اکوسیستم، حمید محمدی، مدیرعامل دیجی کالا درباره‌ی نشست روز دوشنبه اتاق بازرگانی تهران گفت: ایران ظرفیت اقتصاد بالایی برای فعالیت فضای استارتاپی دارد.

دیروز یکشنبه وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم به اتاق بازرگانی تهران آمد تا با فعالان بخش خصوصی و شرکت‌های استارتاپی گفتگو کند. در این جلسه جهرمی از اشتغال و کارآفرینی در حوزه فناوری سخن گفت.

طبق گفته‌های محمدی، در حال حاضر کسب و کارهای موفق استارتاپی، در سال حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصد رشد دارند که حاکی از پتانسیل بازار ایران برای شروع و رشد کسب و کارهای استارتاپی است. وی در صحبت هایش از همکاری بخش خصوصی با دولت نیز مواردی را بیان کرد، از جمله اینکه با سرمایه گذاری و همکاری، ثروت ملی افزایش خواهد یافت و رفاه مردم نیز بیشتر می‌شود. محمدی با اشاره به ۱۲ سال غفلت در رسیدن به این هدف، گفت: زمانی غفلت در حوزه سرمایه گذاری بود و در دوره‌ای نیز با تکنولوژی و فناوری مقابله شد.

مدیر عامل دیجی کالا راجع به پیش بینی وضعیت استارتاپ‌ها در دولت دوازدهم در صورت رای اعتماد گرفتن جهرمی از مجلس شورای اسلامی گفت: جوان بودن وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات در کابینه دوازدهم می تواند در بیشتر شدن فضای استارتاپ‌ها در اقتصاد موثر باشد.

    نظرات