اسماعیل جلیلی: قانون مالیات بر ارزش افزوده بازنگری خواهد شد

اسماعیل جلیلی: قانون مالیات بر ارزش افزوده بازنگری خواهد شد

اسماعیل جلیلی (معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی) اعلام کرد: در راستای بروزرسانی برخی از قوانین، مجلس شورای اسلامی قانون مالیات بر ارزش افزوده را بازنگری خواهد کرد.

به گزارش اکوسیستم، جلیلی در نشست هم اندیشی فعالان اتاق بازرگانی بندر بوشهر، گفت: فعالان اقتصادی می‌توانند نگرانی‌ها و دغدغه‌های خود در این زمینه را توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی اطلاع رسانی کنند.

وی ادامه داد: دیدگاه‌هایی که از فعالان اقتصادی در زمینه مالیات بر ارزش افزوده احصا شده است، به کمیسیون اقتصادی مجلس ارائه خواهد شد تا مشکلات فعلی در جریان بازنگری این قانون، مجددا به وجود نیاید.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در قالب اصلاح قوانین مشغول بروزرسانی است، این اقدام می‌تواند به بخش‌های مختلف اقتصادی کمک کند.

وی با اشاره بر اهمیت بروزرسانی بعضی از قوانین، خاطر نشان کرد: قرار است در دولت دوازدهم، در هر استان نشست‌های مشترکی میان سازمان‌ها و نهادهای اقتصادی با نمایندگان به عنوان زبان گویای مردم و فعالان اقتصادی برگزار شود.

جلیلی بیان کرد: در این نشست‌ها که با حضور اتاق‌های تعاون، بازرگانی و اصناف برگزار می‌شود، دستگاه‌های ذیربط مشکلات را دریافت می‌کنند و به منظور رفع آنها به ارائه راهکارهای عملیاتی خواهند پرداخت.

وی متذکر شد: فعالان اقتصادی به منظور حل مشکلات خود در زمینه‌های مختلف مالیاتی و نرخ تسهیلات بانک‌ها راهبرد داشته باشند.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی در پایان گفت: با نگاه و حسن نظر استاندار بوشهر برای حل مشکلات اقتصادی، بی تردید ادامه راه فعالان اقتصادی این استان راحت‌تر خواهد بود.

    نظرات