آگهی کالای دست‌دوم روی شیپور به ارزش ۱۰هزار میلیارد تومان

آگهی کالای دست‌دوم روی شیپور به ارزش ۱۰هزار میلیارد تومان

البته باید توجه داشت که خودرو و مسکن در این آمار لحاظ نشده‌اند و این آگهی‌ها مربوط به کالاهایی چون پوشاک، لوازم ورزشی، لوازم الکترونیک، لوازم دیجیتال، مبلمان و… است.» اربابیان از آمار دیگری هم حرف می‌زند؛ آماری که مربوط به تعداد کل آگهی‌هایی است که سال گذشته در شیپور عرضه شده است. این میزان به ۳۵میلیون آگهی می‌رسد. صحبت‌های رضا اربابیان، بنیانگذار شیپور را در ادامه می‌خوانید. ارزش بالای بازار کالای دست‌دوم ایران بازار کالای دست‌دوم در ایران، بازار بزرگی است. آمارهایی که رضا اربابیان ارائه می‌کند، مربوط به بازار بالفعل کنونی است، اما این بازار وجوه بالقوه بسیاری دارد که کماکان بدون استفاده مانده است. اربابیان می‌گوید: «طبق آماری که ما داریم، در بسیاری از کشورهای جهان، از هر ۱۰نفر، ۷ نفر از کالای دست‌دوم استفاده می‌کنند و چنین کالاهایی را خرید و فروش می‌کنند اما در ایران از هر ۱۰ نفر تنها یک نفر از این کالاها ...

متن کامل خبر در سایت هفته نامه شنبه

    منبع خبر

    هفته نامه شنبه

    هفته نامه شنبه

    هفته نامه شنبه یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات