چرابه فرآیند Request Fulfillment (تحقق درخواست) نیاز داریم؟
پروین اشرفی پور؛ مسئول فروش و امور مشتریان گروه فناوری پرند / روزانه درخواستهای متنوعی برای واحد فناوری اطلاعات ارسال میشود و با توجه به تنوع سرویسهای ارائه شده در سازمانها و تفاوت بین انواع درخواستهایی که مشتریان در ارتباط با سرویسها دارند، تبیین فرآیند مدیریت درخواست در سازمانهای سرویسدهنده جهت شناسایی و برآورده کردن نیازهای مشتریان، امری حیاتی است. واژه Fulfillment در ITIL به عنوان توصیف کلی از رفع نیاز کاربران تعریف میشود و همچنین واژه Request به عنوان توصیفی از اعلام نیاز و درخواستهای کاربران شامل دریافت اطلاعات، راهنمایی و مشاوره یا درخواستهای کوچکی که ریسک و هزینه کمی برای سازمان دارد، در نظر گرفته میشود؛ برای مثال درخواستی مبنی بر افزایش حجم ایمیل. فرآیند تحقق درخواست مشتمل بر پنج بخش است: ایجاد کاتالوگ درخواست خدمات و پشتیبانی از ارائه خدمات جهت انجام درخواستها به گونهای اثربخش دستهبندی درخواستها، بررسی نیاز به دریافت تاییدیه از واحدهای مختلف از ...
متن کامل خبر در سایت راه پرداخت
نظرات