به جادههای بینالمللی فکر میکنیم
« ترابرنت » یکی از این استارتاپهاست که ایدهاش از سال ۹۳ در ذهن بنیانگذارانش وجود داشته و چندین سال برای تحقیقات بازار زمان صرف کردهاند تا اینکه در سال ۹۶، به صورت جدی ترابرنت کارش را شروع کرده است. ایده ترابرنت حاصل یک تجربه سخت و تلخ است؛ تجربه حمل بار از غرب تهران تا رودهن که بسیار اذیتکننده و با بیبرنامگی پیش میرود. همین امر موجب میشود که بنیانگذاران ترابرنت، به جستوجو در اینترنت بپردازند و با نمونههای خارجی زیادی آشنا شوند که به صورت آنلاین و حرفهای، بارها را حمل کرده و با قیمت و زمان مناسب، به دست مشتری میرسانند. بنابراین تصمیم میگیرند که در ایران هم حملونقل بهینهای را به صورت آنلاین انجام بدهند. در این گزارش کوتاه به معرفی همبنیانگذاران این استارتاپ و اهدافی که دارند، میپردازیم. تجربه بازار سنتی؛ چراغ راه استارتاپی کیوان جعفری، همبنیانگذار و نایب رئیس هیات مدیره ترابرنت، در سال ...
متن کامل خبر در سایت هفته نامه شنبه
نظرات