وبینار رایگان«برنامهریزی بازاریابی و استراتژی ورود به بازار»
همواره نحوه ورود به بازار یکی از مهمترین تصمیمات صاحبان کسب‌وکار است. در متون بازاریابی و مدیریت، از عبارت “استراتژی ...
همواره نحوه ورود به بازار یکی از مهمترین تصمیمات صاحبان کسب‌وکار است. در متون بازاریابی و مدیریت، از عبارت “استراتژی ...
در طول روز ساعات زیادی درگیر محتوا هستیم، به هرجا که نگاه میکنیم یا به هرچیزی که گوش میدهیم در ...
آيا طرح و ايده نوآورانه اي داري که ميتونه تجاري سازي بشه ولي سرمايه اوليشو نداري؟آيا صاحب کسب و کاري ...
هفدهمین رویداد مرکز توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان استان خراسان رضوی توانایی اجرای حسابداری و مالیات حقوق و دستمزد به‌عنوان یک بخش ...
شتاب‌دهنده کسب و کار فردوسی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک علم و فناوری خراسان، وبینار ...
پانزدهمین رویداد مرکز توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان استان خراسان رضوی مدرس:علی بنائی،مدیر ارتباطات شتابدهنده فردوسی .این رویداد با حمایت کامل معاونت ...
شتابدهنده کسب و کار فردوسی به عنوان مرکز توانمندسازی شرکت‌های دانش بنیان، در ادامه وبینارهای آموزشی خود، وبینار «سنجه‌های کلیدی ...
اگر صاحب شرکتی تجاری هستید، دانستن قوانین مالیاتی و الزامات آن برای شما بسیار حیاتی است. چرا که علاوه بر ...
معرفی محصولات و خدمات شرکت‌ها چطور انجام می‌شود؟ از سلیقه و دیدگاه مشتریان خود چگونه آگاه می‌شوند؟ بازخوردها چگونه به ...
تا زمانی که با نحوه انجام کاری آشنایی نداشته باشید به نظرتان سخت خواهد آمد. اگر صاحب کسب و کار ...
شرکتهایی که با چالش ها و مشکلات بیمه ای مواجه شده اند مطلع اند که دردسرهای زیادی برای حل و ...
تبلیغات دقیقا همان کاری است که باید انجام دهید. اما چطور؟ آیا هر تبلیغی شما را به هدف مورد نظرتان ...
کمتر روزی است که صاحبان کسب و کار با قراردادها سر و کار نداشته باشند. اگر خواندن قرارداد یا نوشتن ...
شخاص حقیقی و حقوقی که موظف به تنظیم و تسلیم اظهارنامه ی مالیاتی هستند، سالانه در موعد مقرر می بایست ...