اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ

در سال‌های اخیر بازاریابی دیجیتال با استفاده از UGC در مسیر رشد روزافزون قرار دارد. بر همین اساس برند‌ها، هسته اصلی بازاریابی خود را بیشتر در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌های دیجیتالی می‌بینند تا روش‌های قدیمی به خصوص در بازاریابی با UGC. نوآوری در هوش‌مصنوعی و یادگیری‌ماشین ، راه را برای پیدا کردن اینفلوئنسر‌ها، تشخیص تصاویر و ایجاد بسترهای مناسب برای استفاده از UGC در تمامی کانال‌های بازاریابی، آسان‌تر کرده‌ است. کسب‌و‌کارها با فراهم نمودن امکان بررسی موثر UGC با استفاده از یادگیری‌ماشین، محتوای تازه و به‌روزتری را نمایش می‌دهند که در نهایت باعث می‌شود مشتریان تجربه منحصر به فردی را از کسب‌و‌کار بدست آورند. پیشرفت‌های فناوری در برخی از حوزه‌ها در روند بازاریابی UGC نقش مهمی را ایفا می‌کنند. در ادامه به بررسی برخی از این روند‌ها می‌پردازیم. بازاریابی اینفلوئنسر فوربز به شدت بر این باور بود که بازاریابی توسط انفلوئنسر‌ها در سال ۲۰۱۷ به اوج خود خواهد رسید؛ با ...

متن کامل نوشته در سایت آریا راد آرتیمان (نظربین)

    منبع بلاگ

    آریا راد آرتیمان (نظربین)

    آریا راد آرتیمان (نظربین)

    حافظ نام تجاری و هویت کاربران شما

    نظرات