انواع نوآوری - نوآوری نفوذی

انواع نوآوری - نوآوری نفوذی

قیمت در نسخه‌ی جدید محصولات (نسخه بهبود یافته) - در صورت بالا بردن سطح عملکرد خود در مقایسه با نسخه‌های قبلی و هدف قرار دادن مشتری هایی که سطح توقع بالاتری از یک محصول دارند - ممکن است افزایش یابد (دریافت حاشیه سود بیشتر). حال اگر حجم فروش افزایش یابد از آنجایی سود مطلق را به طور مستقیم تحت الشعاع قرار می‌دهد، ممکن است قیمت محصول حتی از نسخه‌های قبلی خود هم ارزان‌تر شود. به عنوان نمونه‌ای از یک نوآوری ترکیبی - ترکیبی از یک دوره نوآوری مخرب و در سایر مواقع به طور پیوسته نوآوری نفوذی - آیفون را در نظر بگیرید که در نسخه‌های اخیر تلفن‌های همراه خود، بخش مشتریان اصلی خود را هدف قرار داده و شبکه‌های ارزشمند جدید ایجاد نکرده است.

متن کامل نوشته در سایت مرکز نوآوری و کارآفرینی طرفه نگار

    منبع بلاگ

    مرکز نوآوری و کارآفرینی طرفه نگار

    مرکز نوآوری و کارآفرینی طرفه نگار

    با ما برای پیشرفت شروع کنید

      نظرات