دانشگاه صنعتي شاهرود، برفراز همه دانشگاه هاى كشور

دانشگاه صنعتي شاهرود، برفراز همه دانشگاه هاى كشور

 


"دانشگاه صنعتي شاهرود" در رویداد فناورانه پترولیوم تیکاف وزارت نفت كه در هفته پژوهش در محل پژوهشگاه صنعت نفت برگزار گرديد، توانست در بخش استارتاپى "پتروتست" در حوزه ارايه راهكار براي چالش هاى وزارت نفت به مقام نخست دست يابد.


آیین پایانی رویداد فناورانه پترولیوم تیکاف چهارشنبه بيست و هفتم آذرماه با حضور مهندس زنگنه وزير نفت و سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور برگزار شد.
تيم دانشگاه صنعتى شاهرود به سرپرستى دكتر يونس يونسيان مدير شتاب دهنده شاهكار و فعال زيست بوم نوآورى كشور، توانست با پشت سرگذاشتن دانشگاه هاي صنعتي شريف، تهران و صنعتي اميركبير به مقام نخست رويداد نايل شود، اين تيم توانست در ميان همه ايده ها و استارتاپ ها، با ارايه پلتفرم پتروتك در حوزه كارآمدسازي توزيع فرآورده هاى نفتي ايران، جايزه و گرنت اين رويداد را از آن خود كند.
دكتر محمد مهدي فاتح رييس دانشگاه صنعتي شاهرود يادآور شد كه حركت دانشگاه صنعتي شاهرود به سمت دانشگاه نسل سوم و كارآفرين، از اهداف و بنيان هاي اصلي اين مجموعه بوده است و دانشگاه با راه اندازي و افتتاح شتاب دهنده و فضاى كسب و كار اشتراكي شاهكار، توانسته است زيرساخت هاى لازم جهت شركت در رويدادهاى استارتاپي را فراهم نمايد. این رویداد آذرماه سال جاری، همزمان با روز پژوهش در پژوهشگاه صنعت نفت و با حضور شرکت‌های فعال در حوزه‌های نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به مدت سه روز از بيست و پنجم الی بيست و هفتم آذرماه برگزار شد. توسعه، یادگیری، کارآمدسازی، انتخاب و فرصت‌سازی با همکاری پژوهشگاه صنعت نفت و با محوریت به‌هم‌رسانی حوزه‌های فناوری در بخش عرضه و تقاضا از جمله اهداف برگزاری این رویداد بود.
نمایشگاه عرضه فناوری با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ، نمایشگاه تقاضای فناوری با حضور شرکت‌های تابعه وزارت نفت، رویداد "هر چالش-یک راهکار" با حضور گروه‌های استارت‌آپی و نخبگان، رویداد دانشجویی پتروتست و اجرای تور فناوری ویژه مدیران ارشد بخش عملیات صنعت نفت، چهار بخش اصلی این رویداد بودند. در این رویداد تلاش بر این بود که نیازهای واقعی حوزه‌های عملیات شرکت‌های اصلی و تابعه وزارت نفت در قالب ارسال پروپوزال شناسایی گردد و در دسترس جامعه محققان و گروه‌های توانمند کشور قرار گیرد و برای نخستین بار سعی شد با برنامه‌ریزی هدفمند اقدام‌های مناسب برای حضور مدیران ارشد عملیاتی از شرکت‌های تابعه وزارت نفت صورت پذیرد.

    منبع بلاگ

    شاهکار

    شاهکار

    اکران سیستم کسب و کار پلتفرمی با رویکرد نوآوری باز در راستای تحقق جامعه نسل پنجم

      نظرات