حضور دانشگاه صنعتى شاهرود و شتاب دهنده شاهكار در قلب پژوهشگاه صنعت نفت

حضور دانشگاه صنعتى شاهرود و شتاب دهنده شاهكار در قلب پژوهشگاه صنعت نفت

حضور دانشگاه صنعتى شاهرود و شتاب دهنده شاهكار در قلب پژوهشگاه صنعت نفت

 

در هفته پژوهش و در حاشيه رويداد پتروليوم تيكاف و رويداد پتروتست، نماينده دانشگاه صنعتي شاهرود با دكتر جعفر توفيقى
رئیس پژوهشگاه صنعت نفت ديدار و گفتگو كرد. در اين ديدار ضمن تاكيد بر نقش اثرگذار مهندس زنگنه وزير محترم نفت در شکل‌گیری و تقویت اکوسیستم‌های علمی و پژوهشی صنعت نفت در کشور از حدود دو دهه پیش تاکنون به اهميت حمایت‌ها و پیگیری‌های ایشان، در توسعه اکوسیستم نوآوری در این صنعت اشاره شد.
جعفر توفیقی امروز در رویداد "پترولیوم تیکاف" در پژوهشگاه صنعت نفت در ديدار با دكتر يونس يونسيان نماينده دانشگاه صنعتي شاهرود و مدير عامل كمپ شتابدهى شاهكار اولين شتاب دهنده و پلتفرم نوآورى باز در دانشگاه اظهار کرد: ایجاد رشته‌های مرتبط با صنعت نفت در دانشگاه‌های رتبه اول کشور، تلاش برای راه‌اندازی دانشکده‌های مهندسی نفت در دانشگاه‌ها، تلاش برای تجهیز آزمایشگاه‌ها و تقویت زیرساخت‌های علمی و در این دوره نیز امضای قراردادهای کلان با دانشگاه‌ها و حمایت از تقویت اکوسیستم نوآوری از جمله اقدام‌های اثرگذار به شمار می‌رود.

طرح توسعه اکوسیستم نوآوری در صنعت نفت در تکمیل زنجیره‌های قبلی با پیگیری وزیر نفت در حال اجراست و در همین راستا امروز مرکز نوآوری پژوهشگاه صنعت نفت افتتاح خواهد شد.

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت به دستاوردهای پژوهشگاه صنعت نفت به‌ویژه در سال‌های اخیر اشاره و ابراز امیدواری کرد که این مجموعه بتواند نقش واقعی و اثرگذار خود را در توسعه اکوسیستم نوآوری در صنعت نفت ایفا کند.

    منبع بلاگ

    شاهکار

    شاهکار

    اکران سیستم کسب و کار پلتفرمی با رویکرد نوآوری باز در راستای تحقق جامعه نسل پنجم

      نظرات